SuperRebel lijmt internationale campagne voor Max Repair

SuperRebel lijmt internationale campagne voor Max Repair
  • Bureaus
  • 20 jul 2016 @ 10:05
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CreatieMarketingCampagnes

Reclamebureau SuperRebel heeft in opdracht van Bolton Adhesives de internationale campagne ontwikkeld voor de nieuwe reparatielijm Max Repair. Het overkoepelende thema ‘Alles kan kapot’ wordt in verschillende landen doorvertaald, als eerste voor het merk UHU in Duitsland.

Max Repair is een nieuwe generatie universele lijm, voor het gebruik in en om het huis. Dankzij de innovatieve polymeer-technologie kun je met Max Repair alles lijmen. Het is dus eigenlijk niet interessant wat je allemaal kunt lijmen, maar juist het omgekeerde: wat kan er allemaal kapot?

'Alles kan kapot.' 'Nothing is unbreakable.' En in het geval van het Duitse lijmmerk UHU: 'Nichts ist unkaputtbar.' Voor UHU is de campagne te zien op de winkelvloer, in magazines en als direct mail. Hierna volgen campagnes voor Bison en andere merken van de Bolton Adhesives.

Annemieke Vroon, manager Corporate Communication Bison/UHU: 'We waren op zoek naar een stoer beeld dat recht doet aan de universele huishoudlijm Max Repair. Het beeld dat we daarnaast konden uitrollen naar de verschillende merken Bison, UHU en Bostik en naar diverse landen Nederland, België, Frankrijk, Spanje, Italie, Duitsland en Zwitserland. Superrebel heeft hier een eigentijds antwoord op gevonden.'

Lodewijk Varossieau, CEO en creative director SuperRebel: 'We werken al jaren voor Bison en hebben nu voor de eerste keer een campagne ontwikkeld die in meerdere landen en via verschillende lokale merken wordt uitgerold. Wij zijn erg trots op dit project. Het is weer het bewijs dat het in ons vak nog altijd draait om het 'big idea'. Dit idee is heel simpel en daardoor geschikt voor verschillende markten.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken