SuperRebel lijmt internationale campagne voor Max Repair
- Bureaus
- 20 jul 2016 @ 10:05
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CreatieMarketingCampagnes
- 20 jul 2016 @ 10:05
- Redactie Bureaus
Reclamebureau SuperRebel heeft in opdracht van Bolton Adhesives de internationale campagne ontwikkeld voor de nieuwe reparatielijm Max Repair. Het overkoepelende thema ‘Alles kan kapot’ wordt in verschillende landen doorvertaald, als eerste voor het merk UHU in Duitsland.
Max Repair is een nieuwe generatie universele lijm, voor het gebruik in en om het huis. Dankzij de innovatieve polymeer-technologie kun je met Max Repair alles lijmen. Het is dus eigenlijk niet interessant wat je allemaal kunt lijmen, maar juist het omgekeerde: wat kan er allemaal kapot?
'Alles kan kapot.' 'Nothing is unbreakable.' En in het geval van het Duitse lijmmerk UHU: 'Nichts ist unkaputtbar.' Voor UHU is de campagne te zien op de winkelvloer, in magazines en als direct mail. Hierna volgen campagnes voor Bison en andere merken van de Bolton Adhesives.
Annemieke Vroon, manager Corporate Communication Bison/UHU: 'We waren op zoek naar een stoer beeld dat recht doet aan de universele huishoudlijm Max Repair. Het beeld dat we daarnaast konden uitrollen naar de verschillende merken Bison, UHU en Bostik en naar diverse landen Nederland, België, Frankrijk, Spanje, Italie, Duitsland en Zwitserland. Superrebel heeft hier een eigentijds antwoord op gevonden.'
Lodewijk Varossieau, CEO en creative director SuperRebel: 'We werken al jaren voor Bison en hebben nu voor de eerste keer een campagne ontwikkeld die in meerdere landen en via verschillende lokale merken wordt uitgerold. Wij zijn erg trots op dit project. Het is weer het bewijs dat het in ons vak nog altijd draait om het 'big idea'. Dit idee is heel simpel en daardoor geschikt voor verschillende markten.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing