TomTom-marketeers starten Big M Marketing
- Bureaus
- 7 jul 2016 @ 11:36
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - KennissessieMarketingNieuwkomersPersonalia
- 7 jul 2016 @ 11:36
- Redactie Bureaus
Gary Raucher, voormalig Global Head of Marketing van TomTom en zijn collega Caroline Fisher, ex-VP Communications, hebben het techbedrijf achter zich gelaten om gezamenlijk het nieuwe bureau Big M Marketing te starten in Amsterdam. Het strategische marketing-adviesbureau gaat merken ondersteunen met insight-gedreven marketingstrategieën en consistente merkactivatie. Daarnaast worden opleidingen op het gebied van marketingvaardigheden verzorgd.
'Marketing, gespeld met een hoofdletter M, kan wel degelijk de groei van ondernemingen aanjagen', aldus Raucher. 'We zien het daarom als onze missie om binnen organisaties marketing in Big M Marketing te transformeren.'
Ondernemingen die Marketing serieus nemen, doen het beter dan bedrijven die dat niet doen. Daarbij gelooft het duo dat marketeers zichzelf nog regelmatig tekort doen. Big M zorgt ervoor dat Marketing op waarde geschat wordt door het strategisch aan te pakken en in te bedden. Marketing moet een integraal onderdeel worden van de besluitvorming binnen een organisatie en essentieel worden in wat een onderneming doet en zegt.
Raucher en Fisher hebben beiden elk meer dan twintig jaar ervaring met Marketing en Communicatie. Voordat zij Big M startten, was Raucher Global Head of Marketing bij TomTom en Global Head of Brand and Communications bij Philips. In beide rollen hervormde hij de marketingdiscipline wat leidde tot omzetgroei. Fisher stond aan het hoofd van Communicatie wereldwijd voor TomTom. Daarvoor werkte zij bij diverse communicatiebureaus, onder andere als de Britse practice area leader Technology van Porter Novelli.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing