XXS biedt kijkje in keuken van HelloFresh
- Bureaus
- 18 jul 2016 @ 11:37
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingFoodCommercialsCampagnes
- 18 jul 2016 @ 11:37
- Redactie Bureaus
HelloFresh heeft een nieuwe tv-commercial die letterlijk een kijkje geeft in de eigen keuken. De campagne is geproduceerd door het Amsterdamse reclamebureau XXS. Vanaf volgende week start HelloFresh ook een outdoor-campagne.
Voordat de maaltijdbox met wisselende recepten in je keuken belandt, is in de testkeuken al flink wat voorwerk verricht. De kijker maakt kennis met de chefs die de recepten bedenken en HelloFresh-klanten op deze manier het leven makkelijker maken.
Maartje Frederiks, oprichter van HelloFresh Benelux: 'Bij HelloFresh werkt een team met veel passie en liefde voor lekker eten aan de receptuur van onze maaltijdboxen. Dat gevoel was de basis voor onze nieuwe tv-commercial en is iets dat we nog niet eerder hebben getoond in onze campagnes.'
Commercial met écht HelloFresh-medewerkers
In de nieuwe commercial ontmoet de kijker échte HelloFresh-chefs en medewerkers. Frederiks: 'Ons uitgangspunt is om vers, gevarieerd en lekker eten binnen 30 minuten op de tafels van onze klanten te krijgen. De chefs van HelloFresh koken met de seizoenen mee en kiezen voor groenten die niet bij iedereen bekend zijn. In de zomer staan bijvoorbeeld meer gerechten met broccoli, postelein, spinazie en paksoi op het menu.'
Nadat de recepten zijn bedacht en uitvoerig getest, komt nog veel kijken bij het distribueren van de maaltijdboxen. De inpakkers, chauffeurs en bezorgers werken allemaal voor HelloFresh. Frederiks: 'We stoppen zoveel liefde en aandacht in onze receptuur en ingrediënten, dat we het bezorgen van onze boxen ook zelf in de hand willen houden om de kwaliteit te garanderen. Het is een enorme operatie om alle dozen ongeschonden het land door te krijgen.'
Credits
Bureau: XXS Amsterdam
Strategie: Jose Evers
Account: Robbert-Coen Koreman
Productie: Judith Kampman
Regie: Grndpa
Productie: TheBoardRoom
Offline/Online: Grndpa@TheBoardRoom
Muziek: XXS Amsterdam
Fotografie: Grndpa
Verantwoordelijk bij de klant: Maartje Frederiks, Masha Fuks, Björn Welter, Max Backhaus
PR-bureau: Blyde
Mediabureau: Maxus + Helder
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing