XXS biedt kijkje in keuken van HelloFresh

XXS biedt kijkje in keuken van HelloFresh
  • Bureaus
  • 18 jul 2016 @ 11:37
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingFoodCommercialsCampagnes

HelloFresh heeft een nieuwe tv-commercial die letterlijk een kijkje geeft in de eigen keuken. De campagne is geproduceerd door het Amsterdamse reclamebureau XXS. Vanaf volgende week start HelloFresh ook een outdoor-campagne.

Voordat de maaltijdbox met wisselende recepten in je keuken belandt, is in de testkeuken al flink wat voorwerk verricht. De kijker maakt kennis met de chefs die de recepten bedenken en HelloFresh-klanten op deze manier het leven makkelijker maken. 

Maartje Frederiks, oprichter van HelloFresh Benelux: 'Bij HelloFresh werkt een team met veel passie en liefde voor lekker eten aan de receptuur van onze maaltijdboxen. Dat gevoel was de basis voor onze nieuwe tv-commercial en is iets dat we nog niet eerder hebben getoond in onze campagnes.' 

Commercial met écht HelloFresh-medewerkers

In de nieuwe commercial ontmoet de kijker échte HelloFresh-chefs en medewerkers. Frederiks: 'Ons uitgangspunt is om vers, gevarieerd en lekker eten binnen 30 minuten op de tafels van onze klanten te krijgen. De chefs van HelloFresh koken met de seizoenen mee en kiezen voor groenten die niet bij iedereen bekend zijn. In de zomer staan bijvoorbeeld meer gerechten met broccoli, postelein, spinazie en paksoi op het menu.'

Nadat de recepten zijn bedacht en uitvoerig getest, komt nog veel kijken bij het distribueren van de maaltijdboxen. De inpakkers, chauffeurs en bezorgers werken allemaal voor HelloFresh. Frederiks: 'We stoppen zoveel liefde en aandacht in onze receptuur en ingrediënten, dat we het bezorgen van onze boxen ook zelf in de hand willen houden om de kwaliteit te garanderen. Het is een enorme operatie om alle dozen ongeschonden het land door te krijgen.' 

Credits

Bureau: XXS Amsterdam

Strategie: Jose Evers

Account: Robbert-Coen Koreman

Productie: Judith Kampman

Regie: Grndpa

Productie: TheBoardRoom

Offline/Online: Grndpa@TheBoardRoom

Muziek: XXS Amsterdam

Fotografie: Grndpa

Verantwoordelijk bij de klant: Maartje Frederiks, Masha Fuks, Björn Welter, Max Backhaus

PR-bureau: Blyde 

Mediabureau: Maxus + Helder



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken