Almo Nature kiest voor Isobar/Social Embassy

Almo Nature kiest voor Isobar/Social Embassy
  • Bureaus
  • 29 aug 2016 @ 10:55
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatieKlantenPitchesSocial media

Honden- en kattenvoerproducent Almo Nature kiest Isobar/Social Embassy als digital partner. Het bureau trapt de samenwerking af met de creatie van social campagnes die worden uitgerold in meerdere landen.

Het partnership focust zich eerst op de productlijn Alternative, honden- en kattenvoer gemaakt van 100% verse vis of vlees dat geschikt was voor menselijke consumptie. Almo Nature werd in 2000 in Italië opgericht als het eerste bedrijf ter wereld dat natuurlijke dierenvoeding introduceerde. De organisatie heeft zeven dochterondernemingen die katten- en hondenliefhebbers wereldwijd voorzien van een grote variatie aan dierenvoer.

Isobar/Social Embassy richt zich voor Almo Nature op Nederland, Italië, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Almo Nature over de keuze voor het bureau: 'Isobar/Social Embassy delighted us with truly creative and innovative ideas, responded with amazing timing and alignment to our specific requests. We’re convinced that we’ve started a great collaboration.'

Tom Berger, Creative Director Isobar/Social Embassy: 'As an agency full of cat fanciers and dog aficionados, the whole team is really excited to help Almo Nature push their brand forward on social media and beyond.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken