Brand New Live lanceert Samsung virtual reality-simulator op Olympic Experience in Scheveningen
- Bureaus
- 8 aug 2016 @ 15:10
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Rio2016Olympische Spelen
- 8 aug 2016 @ 15:10
- Redactie Bureaus
Voortbordurend op de koppeling die Brand New Live eerder dit jaar maakte tussen Olympisch kampioen windsurfen Dorian van Rijsselberghe en Samsung heeft het bureau een VR-simulator ontwikkeld die van 6 tot en met 21 augustus te zien is op de Olympic Experience in Scheveningen.
Van Rijsselberghe is deze zomer het gezicht van de Olympische campagne #DoWhatYouCant rondom de flagships Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S7 edge en de Gear VR.
Brand New Live ontwikkelde naast de Virtual Reality video (welke onderdeel is van de Olympische campagne) ook de VR-simulator, waarmee consumenten kunnen ervaren hoe het is om in de baai van Rio de Janeiro te windsurfen met Van Rijsselberghe. Je ziet precies wat zich op open zee afspeelt, in 360 graden en met details als windsnelheid en -richting.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing