EasyJet kiest voor Etcetera
- Bureaus
- 19 aug 2016 @ 11:51
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingcommunicatieKlantenPitches
- 19 aug 2016 @ 11:51
- Redactie Bureaus
Na een pitch heeft EasyJet ervoor gekozen om haar marketingcommunicatie-activiteiten binnen Nederland onder te brengen bij Etcetera. Hiermee kiest EasyJet voor de geïntegreerde aanpak van de 3 labels; Etcetera, Red Urban en Daybreak. Er is reeds een start gemaakt met de Nederlandse uitwerking van een nieuwe campagne die in september in diverse Europese landen uitgerold wordt.
William Vet, commercieel manager EasyJet Nederland: 'De effectiviteit van Etcetera past perfect bij onze groeistrategie. Sinds de opening van onze basis op Schiphol in 2015 heeft EasyJet al 20 nieuwe routes toegevoegd, 200 werknemers aangenomen, en zijn we met 23% gegroeid: we vervoeren zo’n 5,1 miljoen passagiers van en naar Amsterdam dit jaar. Daarmee bevinden we ons op een heel nieuw niveau met ons merk in Nederland, en dat vraagt om een frisse blik en aanpak.'
Kees van Dorp, digital partner Red Urban: 'EasyJet is een aansprekend merk binnen Europa. Hun "cut the crap" mentaliteit past bij Etcetera en er ligt een mooie uitdaging om het merk dichter bij de Nederlandse consument te brengen.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing