EasyJet kiest voor Etcetera

EasyJet kiest voor Etcetera
  • Bureaus
  • 19 aug 2016 @ 11:51
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingcommunicatieKlantenPitches

Na een pitch heeft EasyJet ervoor gekozen om haar marketingcommunicatie-activiteiten binnen Nederland onder te brengen bij Etcetera. Hiermee kiest EasyJet voor de geïntegreerde aanpak van de 3 labels; Etcetera, Red Urban en Daybreak. Er is reeds een start gemaakt met de Nederlandse uitwerking van een nieuwe campagne die in september in diverse Europese landen uitgerold wordt.

William Vet, commercieel manager EasyJet Nederland: 'De effectiviteit van  Etcetera past perfect bij onze groeistrategie. Sinds de opening van onze basis op Schiphol in 2015 heeft EasyJet al 20 nieuwe routes toegevoegd, 200 werknemers aangenomen, en zijn we met 23% gegroeid: we vervoeren zo’n 5,1 miljoen passagiers van en naar Amsterdam dit jaar. Daarmee bevinden we ons op een heel nieuw niveau met ons merk in Nederland, en dat vraagt om een frisse blik en aanpak.'

Kees van Dorp, digital partner Red Urban: 'EasyJet is een aansprekend merk binnen Europa. Hun "cut the crap" mentaliteit past bij Etcetera en er ligt een mooie uitdaging om het merk dichter bij de Nederlandse consument te brengen.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken