Mom in Balance kiest Smit Prins Amsterdam Agency

Mom in Balance kiest Smit Prins Amsterdam Agency
  • Bureaus
  • 25 aug 2016 @ 07:06
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenCommunicatiePRPromotie

Mom in Balance heeft Smit Prins Amsterdam Agency gekozen als partner om haar te ondersteunen bij de verdere ontwikkelingen van de marketing- en PR-activiteiten. Mom in Balance is ruim tien jaar de autoriteit op het gebied van uitdagende outdoorworkouts voor vrouwen in Nederland. Wekelijks trainen in 165 parken in Nederland bijna 6.000 vrouwen mee met de Mom in Balance trainers.

Mom in Balance is ook actief in België, Duitsland, Zwitserland, Frankrijk, Zweden, Oostenrijk, Amerika, Hong Kong en Singapore. Met nieuwe trainingsgroepen in Tokyo, Nairobi en New York in het vooruitzicht, krijgt het bedrijf ook internationaal steeds meer voet aan de grond.

Heldere communicatie met een duidelijke boodschap staat in de nieuwe samenwerking centraal, zodat het netwerk van positieve, actieve vrouwen blijft groeien. Fleur van der Valk, marketing manager Mom in Balance: 'We hebben voor Smit Prins Amsterdam Agency gekozen vanwege de ervaring, creativiteit en effectiviteit van hun campagnes. Daarnaast past hun persoonlijke benadering goed bij onze filosofie en is ze een creatieve sparringpartner met een relevant netwerk.'

Eline Prins, partner van Smit Prins Amsterdam Agency: 'Wij zijn trots om ons in te mogen zetten voor Esther van Diepen (founder) en haar team om de visie van Mom in Balance verder uit te dragen en zo te helpen om nog veel meer vrouwen zich sterk en energiek te laten voelen. Nationaal en internationaal.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken