Nationale-Nederlanden laat meubels woonwinkel verdwijnen

Nationale-Nederlanden laat meubels woonwinkel verdwijnen
  • Bureaus
  • 30 aug 2016 @ 18:00
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Instore marketingSocial mediaCampagnesVideo

Stel: je loopt nietsvermoedend door een woonwinkel en ziet ineens allerlei meubels voor je neus kleiner worden of verdwijnen. Met deze opvallende actie wil verzekeraar Nationale-Nederlanden laten zien wat de nadelen zijn van een inboedelverzekering met slechte dekking. DDB & Tribal Amsterdam ontwikkelde deze campagne en legde alles vast in een ludieke online film.

In de online film transformeren meubels voor de ogen van het argeloze winkelend publiek. Zo laat NN zien dat de waardevermindering van je meubels wel degelijk een groot effect kan hebben. Met de film wilt de verzekeraar belichten dat de eigen inboedelverzekering tot maar liefst 10 jaar de nieuwwaarde van de inboedel vergoedt. 

De video laat mensen ervaren wat er met je meubels kan gebeuren als je niet bij Nationale-Nederlanden verzekerd bent. Zo verandert een huiskamer door transformerende meubels waardoor niets vermoedende bezoekers van de woonwinkel gewezen worden op de voordelen van een goede inboedelverzekering.



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken