Alfred en Boomerang maken pechhulp-campagne Allsecur
- Bureaus
- 26 sep 2016 @ 00:14
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Online advertisingCommercials
- 26 sep 2016 @ 00:14
- Redactie Bureaus
Ruim 74 procent van de autobezitters in Nederland heeft een abonnement op een pechhulpdienst. Toch heeft de gemiddelde autobezitter maar eens in de vijf jaar daadwerkelijk pech met de auto. 23 procent heeft zelfs nog nooit pech gehad, zo blijkt uit onderzoek van GfK in opdracht van Allsecur. Toch betalen deze mensen jaarlijks al snel 100 euro voor pechhulp, waarvan zij dus bijna geen gebruik maken.
Daarom lanceert Allsecur de Allsecur Pechhulp on demand. De campagne voor Allsecur Pechhulp on demand gaat vandaag van start.
Alfred ontwikkelde de hoofdcampagne rondom het thema ‘wachten op pech’. Want niets is vervelender dan betalen voor iets wat je vervolgens niet gebruikt. Dat is pas pech! In de commercial zien we dan ook Johan in zijn auto langs de weg staan, wachtend op pech. Maar helaas, zijn auto doet het nog steeds. Tim en Tom Coronel hebben de oplossing: Allsecur Pechhulp on demand! Met de handige app heb je altijd toegang tot pechhulp. En je betaalt alleen als je het ook echt gebruikt. Geen duur lidmaatschap en je zit nergens aan vast. Dat is handig.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing