Alfred en Boomerang maken pechhulp-campagne Allsecur

Alfred en Boomerang maken pechhulp-campagne Allsecur
  • Bureaus
  • 26 sep 2016 @ 00:14
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online advertisingCommercials

Ruim 74 procent van de autobezitters in Nederland heeft een abonnement op een pechhulpdienst. Toch heeft de gemiddelde autobezitter maar eens in de vijf jaar daadwerkelijk pech met de auto. 23 procent heeft zelfs nog nooit pech gehad, zo blijkt uit onderzoek van GfK in opdracht van Allsecur. Toch betalen deze mensen jaarlijks al snel 100 euro voor pechhulp, waarvan zij dus bijna geen gebruik maken.

Daarom lanceert Allsecur de Allsecur Pechhulp on demand. De campagne voor Allsecur Pechhulp on demand gaat vandaag van start.

Alfred ontwikkelde de hoofdcampagne rondom het thema ‘wachten op pech’. Want niets is vervelender dan betalen voor iets wat je vervolgens niet gebruikt. Dat is pas pech! In de commercial zien we dan ook Johan in zijn auto langs de weg staan, wachtend op pech. Maar helaas, zijn auto doet het nog steeds. Tim en Tom Coronel hebben de oplossing: Allsecur Pechhulp on demand! Met de handige app heb je altijd toegang tot pechhulp. En je betaalt alleen als je het ook echt gebruikt. Geen duur lidmaatschap en je zit nergens aan vast. Dat is handig.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken