Mediapitch T-Mobile gewonnen door Initiative
- Bureaus
- 9 sep 2016 @ 14:32
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediastrategieMediabureauPitches
- 9 sep 2016 @ 14:32
- Redactie Media
T-Mobile Nederland heeft besloten om vanaf 2017 de eigen mediabelangen onder te brengen bij Initiative. De samenwerking omvat diensten op het gebied van strategie, insights, planning en inkoop. Met 3,7 miljoen klanten is T-Mobile Nederland, onderdeel van Deutsche Telekom, een van de grootste aanbieders van mobiele telecommunicatie voor consumenten en zakelijke klanten.
T-Mobile biedt klanten op eenvoudige en aantrekkelijke wijze toegang tot mobiele telecommunicatiediensten en is toonaangevend op het gebied van mobiel internet. T-Mobile Nederland voert de merken T-Mobile, Ben en Knippr.
Het afgelopen jaar heeft T-Mobile een aantal grote stappen genomen, waaronder de introductie van een nieuwe merk identiteit en de lancering van het nieuwe merk KNIPPR. Waar veranderingen worden doorgevoerd, worden ook nieuwe keuzes gemaakt met betrekking tot leveranciers. T-Mobile is een pitchtraject gestart met diverse mediabureaus. Naar aanleiding van de uitkomsten uit deze pitch heeft T-Mobile besloten om het contract met MediaCom te beëindigen en met een nieuw mediabureau in zee te gaan. Vanaf 2017 legt T-Mobile haar mediabelangen bij Initiative neer.
Léonie Koning, Managing Director Initiative: 'We zijn trots dat T-Mobile juist in deze veranderfase voor Initiative heeft gekozen. We kijken er naar uit om onze bijdrage te leveren aan het succes van de merken T-Mobile, Ben en Knippr in Nederland.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing