Mediapitch T-Mobile gewonnen door Initiative

Mediapitch T-Mobile gewonnen door Initiative
  • Bureaus
  • 9 sep 2016 @ 14:32
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediastrategieMediabureauPitches

T-Mobile Nederland heeft besloten om vanaf 2017 de eigen mediabelangen onder te brengen bij Initiative. De samenwerking omvat diensten op het gebied van strategie, insights, planning en inkoop. Met 3,7 miljoen klanten is T-Mobile Nederland, onderdeel van Deutsche Telekom, een van de grootste aanbieders van mobiele telecommunicatie voor consumenten en zakelijke klanten.

T-Mobile biedt klanten op eenvoudige en aantrekkelijke wijze toegang tot mobiele telecommunicatiediensten en is toonaangevend op het gebied van mobiel internet. T-Mobile Nederland voert de merken T-Mobile, Ben en Knippr.

Het afgelopen jaar heeft T-Mobile een aantal grote stappen genomen, waaronder de introductie van een nieuwe merk identiteit en de lancering van het nieuwe merk KNIPPR. Waar veranderingen worden doorgevoerd, worden ook nieuwe keuzes gemaakt met betrekking tot leveranciers. T-Mobile is een pitchtraject gestart met diverse mediabureaus. Naar aanleiding van de uitkomsten uit deze pitch heeft T-Mobile besloten om het contract met MediaCom te beëindigen en met een nieuw mediabureau in zee te gaan. Vanaf 2017 legt T-Mobile haar mediabelangen bij Initiative neer.

Léonie Koning, Managing Director Initiative: 'We zijn trots dat T-Mobile juist in deze veranderfase voor Initiative heeft gekozen. We kijken er naar uit om onze bijdrage te leveren aan het succes van de merken T-Mobile, Ben en Knippr in Nederland.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken