Kingsday opent kantoor in Parijs

Kingsday opent kantoor in Parijs
  • Bureaus
  • 30 sep 2016 @ 10:02
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Klanten

Kingsday opent haar eerste bureau buiten de grachten van Amsterdam – Kingsday Parijs. Het bureau gaat van start met een team op creatie, strategie en account, geleid door Kingsday’s recente aanwinst Adam McVicar. Kingsday Parijs zal zich met name focussen op Nissan Uefa Champions League. Vanuit daar wordt het een stuk makkelijker om samen te werken met Nissan’s Emea hoofdkantoor in Parijs en hun gezamenlijk groep bureaus: Nissan United.

Ook is Frankrijk een belangrijke en groeiende markt voor Kingsday’s andere klanten, zoals Affligem, Cornetto, Exact en Bloemenbureau Holland.

Adam McVicar zal als International Business Director het Parijse kantoor leiden en direct verslag doen aan Sander Volten, mede-partner en managing director van Kingsday.

Adam McVicar (38) komt oorspronkelijk uit Auckland, Nieuw-Zeeland, maar woonde al een aantal jaar in Londen voor zijn overstap naar Kingsday Parijs. Hij neemt zijn start-up mentaliteit mee en meer dan 15 jaar ervaring in digitale producties, strategie en marketing binnen de bankwereld, informatietechnologie en sport. Hiervoor werkte hij bij AKQA London als Cliënt Programme Director.

Sander Volten: 'Kingsday Parijs is de kroon op Kingsday’s vijfde verjaardag en staat symbool voor onze groei. Onze band met Frankrijk is al jaren sterk, dus wij kijken ernaar uit om onze Nederlandse ondernemersmentaliteit en make-it-happen attitude naar Parijs te brengen. Het is een hele spannende stap voor Kingsday.'

Sander en de andere partners van Kingsday blijven gevestigd in Amsterdam, maar zullen geregeld tijd doorbrengen in Parijs.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken