Robin Meekel en Patrick van Haperen verlaten Red Urban

Robin Meekel en Patrick van Haperen verlaten Red Urban
  • Bureaus
  • 6 sep 2016 @ 11:49
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CreatiePersonaliaMakersReclame

Het creatieve team Patrick van Haperen en Robin Meekel vertrekt na drie jaar bij Red Urban & Etcetera. Ze gaan vanaf november aan de slag bij een ander reclamebureau, maar wachten nog even met het bekendmaken van die naam.

In reactie op een telefoontje van MarketingTribune bevestigt Patrick van Haperen het nieuws.  'Het is eigenlijk niet aan ons om dit bekend te maken, dat is aan Red Urban & Etcetera. Net zoals het aan dat andere bureau is om te zijner tijd onze komst bekend te maken. Het is in ieder geval zo dat we in goed overleg afscheid nemen, het zijn allemaal goede vrienden.'

Op hun LinkedIn-profielen melden Meekel en Van Haperen: 'Na drie jaar met veel plezier voor Red Urban & Etcetera te hebben gewerkt, wordt het voor ons tijd om de vleugels te spreiden richting een nieuwe uitdaging. We kijken met veel plezier terug op drie jaar campagnes maken samen met getalenteerde mensen en voor topmerken. Heel veel dank voor de prettige samenwerking en hopelijk komen we elkaar nog een keer tegen.'

Kees van Dorp, digital director van Red Urban, gaf later op de dag een reactie aan MarketingTribune. 'Robin en Patrick gaan na drie jaar op zoek naar een nieuw avontuur. We hebben een mooie en succesvolle tijd gehad, maar aan alle goede dingen komt een keer een eind. Ik wens ze uiteraard heel veel succes in de toekomst.' 

Meekel en Van Haperen doen naast hun reguliere bureauwerk ook speciale projecten onder het label L.O.V.E. Of zoals ze het zelf noemen: 'We make shit happen!'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken