Van Gils en TCC laten mannen in kostuum 'mud run' lopen

Van Gils en TCC laten mannen in kostuum 'mud run' lopen
  • Bureaus
  • 15 sep 2016 @ 10:29
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingCommercialsMerkenCampagnes

Van Gils lanceert deze week zijn nieuwe geurenlijn Elite. The Communication Company (TCC) uit Breda ontwikkelde het concept, de verpakkingslijn en de internationale campagne, die mannen in kostuum toont in a-typische situaties.

De campagne toont portretten van vlijmscherp geklede mannen. Het complete plaatje klopt, totdat je oog valt op een paar eigenzinnige details die aantonen dat deze mannen niet bang zijn om zich tijdens een chique gelegenheid vies te maken voor een spelletje rugby.

De lancering van Van Gils Elite vond plaats tijdens de StrongmanRun, waar zes mannen de ‘elite-man’ in zichzelf los lieten door in kostuum het modderige parcours te trotseren. 

Credits

Bureau: The Communication Company (TCC) | Creatie: Roy Schellekens, Hans van Mook | Strategie: Antal van Pelt, Cees Faes | Account: Fenna de Man | Klant: Royal Sanders | Jessy van Gils, Brand Manager Van Gils Parfums | Frank van Vliet, Sales & Marketing | irector Royal Sanders | Productie: Unitedstudios- This Is Us



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken