Holland America Line kiest voor PHD

Holland America Line kiest voor PHD
  • Bureaus
  • 6 okt 2016 @ 09:40
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesStrategie

PHD, onderdeel van OmnicomMediaGroup Nederland, heeft het Holland America Line (HAL) account gewonnen. HAL heeft ambitieuze doelstellingen om de cruisemarkt in Nederland verder uit te bouwen en verdere groei in komende jaren te realiseren.

PHD krijgt de verantwoordelijkheid voor de mediastrategie, planning en inkoop.

Nico Bleichrodt, Managing Director Sales & Marketing van Continental Europe: “De afgelopen jaren heeft de Nederlandse cruisemarkt zich enorm ontwikkeld waarbij Holland America Line een sterke marktleiderspositie heeft ingenomen. Maar onze ambitie gaat veel verder en wij kijken er dan ook naar uit om samen met het professionele en dynamische team van PHD de cruisevakanties in Nederland op de kaart te zetten.”

Floris van Aller, Business Development Director van PHD: ”Wij zijn buitengewoon trots om voor dit prachtige merk te gaan werken. HAL heeft zeer ambitieuze doelstellingen en we kunnen niet wachten om onze bijdrage te leveren aan de realisatie hiervan. We kijken dan ook uit naar een succesvol en langdurig partnership.”

www.phdmedia.com

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken