Mr. Brand richt trendy loft in met meubels Leen Bakker

Mr. Brand richt trendy loft in met meubels Leen Bakker
  • Bureaus
  • 3 okt 2016 @ 12:38
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenActivatieCampagnes

'Leen's Loft' heet de nieuwe campagne van woonwarenhuis Leen Bakker. Als aftrap van de woonmaand heeft reclamebureau Mr.Brand een trendy appartement compleet ingericht met spullen van de retailketen en de reacties gepeild van onwetende bezoekers.

Leen Bakker heeft de woonmaand afgetrapt met de nieuwe campagne ‘Leen’s Loft’. De campagne is bedacht en gemaakt door Mr.Brand en is het resultaat van een uniek sociaal experiment waarbij de reacties en ervaringen van echte mensen in plaats van acteurs in beeld komen.

Het complete verhaal is te volgen via Leenbakker.nl/leens-loft. Hier staan onder andere de online film met reacties van alle bezoekers en een 360-graden virtual tour door de hele loft. De campagne is tot en met 14 januari te zien op tv en via social media.



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken