Burst bouwt merkplatform voor kindervoeding Semper

Burst bouwt merkplatform voor kindervoeding Semper
  • Bureaus
  • 23 nov 2016 @ 11:07
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • WebsiteCommunityMerkenBrandingPromotie

Burst heeft in samenwerking met de Zweedse merkinnovatiebedrijf Pond hét internationale platform voor Semper uitgerold, 24 sites in vijf markten. Dit platform is zowel B2B als B2C gefocust. Semper heeft alle digitale kanalen gecentraliseerd en dezelfde experience voor alle markten gecreëerd.

Semper is een kindervoedingmerk dat al 70 jaar kindervoeding produceert. Het van origine Zweedse bedrijf is inmiddels gevestigd in meerdere landen. Alle lokale websites draaien op hetzelfde basis platform, wat Semper in staat stelt de om kosten te besparen, een consequenter merkbeeld te presenteren en centraal data te ontsluiten en opslaan.

Op het business to business platform is wetenschappelijke informatie over de kindervoeding terug te vinden voor Medisch professionals. Een belangrijk speerpunt voor Semper.

Op het business to consumer platform kunnen consumenten in contact komen met voedingsdeskundige specialisten van Semper.

'Semper vindt het belangrijk met haar doelgroep in contact te zijn en te blijven', aldus Jeroen van den Berg, head of production van Burst. 'Door hun platform te centraliseren en echt de gebruiker centraal te stellen, hebben we een enorme efficiency slag kunnen slaan. Met de verkregen data stellen wij Semper nog beter in staat het contact met hun gebruiker te onderhouden, door de data echt om te zetten in acties.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken