Dept sluit zich aan bij Society of Digital Agencies
- Bureaus
- 15 nov 2016 @ 10:03
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieCommunityDigitaal
- 15 nov 2016 @ 10:03
- Redactie Bureaus
Dept is toegetreden tot SoDA, het netwerk van de honderd meest innovatieve en bekroonde digitale bureaus ter wereld. De toelating tot SoDA is invite-only en vereist een goedkeuring door de board of directors. 'Een enorm leerzaam netwerk.'
Leden delen best practices via events, whitepapers, roundtables en krijgen toegang tot de enorme database aan informatie. Het SoDA-netwerk heeft leden in meer dan dertig landen verspreid over zes continenten. Het netwerk focust zich op C-level en heeft speciale programma's ingericht voor senior management en staff.
Voor Dept opent deelname de deuren naar de internationale bureaus. Paul Manuel, co-founder Dept: 'Als Dept concurreren we steeds vaker met agencies als Huge an Sapient Nitro. Dit is relatief nieuw voor ons en betekent dus ook dat we super veel van ze kunnen leren. Na de strenge toelatingsprocedure zie ik er echt naar uit om verder kennis te maken met de SoDA-leden.'
Het dit jaar opgerichte Dept is inmiddels uitgegroeid naar 435 medewerkers in vijf verschillende landen en heeft als doel om klanten van A tot Z te kunnen bedienen op het gebied van digital, zonder de kracht en snelheid van de gespecialiseerde bureaus te verliezen. Het netwerk bestaat uit de agencies TamTam, Expand Online, A Friend of Mine, Second Degree, Building Blocks, Studio Dumbar en Be Excellent.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk 4 keer genomineerd voor...
- Kruidvat wil autoriteit op gebied van beauty worden
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Woedend wint Samsung Climate Solutions pitch
- Chocomel aast op samenwerking met Hak
- ING-campagne rond en in Schiphol draait om ‘unieke verhalen’
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing