Energize breidt uit met digitaal contentlabel Firestarter
- Bureaus
- 10 nov 2016 @ 00:38
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieContentDigitaalSocial media
- 10 nov 2016 @ 00:38
- Redactie Bureaus
Firestarter is een nieuwe loot aan de boom van digitaal bureau Energize. Het contentlabel helpt merken met premium digitale content vanuit een passende strategie.
Merken bestoken ons dagelijks met minstens 5.000 commerciële prikkels en dat aantal blijft schrikbarend toenemen. Van al deze content is 90% crap. Informatie waar mensen totaal niet op zitten te wachten. Verdien je dan als merk dan wel de aandacht die je opeist?
Voor merken die aandacht willen verdienen is Firestarter opgericht. Het bureau helpt merken op het gebied van contentstrategie, het bedenken van formats, het maken van premium digitale content en het optimaliseren van resultaat. Want consumenten willen content die hun aandacht waard is.
Verdiende aandacht
Met tien jaar ervaring gaat Energize niet over één nacht ijs. Zo publiceerde het bureau al eerder het boek ‘Verdiende Aandacht’, ontwikkelde de directie eigen modellen en deelt het eigen gedachtengoed op hogescholen en universiteiten. Daarnaast ontwikkelde men succesvolle formats zoals CMOtalk en SparkCast.
De afgelopen jaren adviseerde Energize al tientallen merken op het gebied van succesvolle contentstrategie, waaronder BLG Wonen, Achmea, Campina, HOYA, Heineken, GlaxoSmithKline, SNS en WNF. Al deze ervaring, in combinatie met de eigen visie op ontwikkelingen in de markt, komt nu samen in Firestarter.
'Energize is al meer dan tien jaar een autoriteit op het gebied van contentmarketing', zegt managing director Klaas Weima. 'Inspelend op een veranderende markt was de tijd rijp om een eigen contentlabel te lanceren. Want veel merken gaan aan de slag zonder een doordachte strategie en vullen vervolgens timelines met irrelevante content. Firestarter helpt merken met een bewezen aanpak en maakt digitale content die aandacht verdient. Met de lancering van Firestarter maken we het voor merken makkelijker om te sturen op kwaliteit.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing