FBTO rekent af met vooroordelen
- Bureaus
- 8 nov 2016 @ 15:07
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ZorgverzekeringMarketingStorytellingCommercialsCampagnes
- 8 nov 2016 @ 15:07
- Redactie Bureaus
We hebben allemaal vooroordelen, maar kloppen ze ook altijd? De Friese verzekeraar FBTO is gestart met een nieuwe campagne onder het motto 'Niemand kent je beter dan jezelf.' Reclamebureau Indie Amsterdam schakelde regisseur Madja Amin (Cake Film) in, die treffend laat zien hoeveel niet kloppende vooroordelen we hebben.
De commercial, die sinds afgelopen weekend wordt uitgezonden op tv, radio en internet, benadrukt dat je bij FBTO zelf kunt kiezen wat je wel en niet verzekert. ‘Niemand kent je beter dan jezelf, en een verzekeraar al helemaal niet’, zo luidt de boodschap.
‘Veel zogenaamde klantkennis is gebaseerd op afgeleide informatie en aannames, zonder enig persoonlijk contact’, zegt Emilio de Haan, creatief directeur van Indie. ‘Klanten worden dus op basis van aannames in een hokje gestopt, maar uiteindelijk kent niemand je beter dan jezelf. We denken allemaal in hokjes, maar die kloppen vaak helemaal niet. Dat willen wij filmisch bewijzen.’
Credits
Opdrachtgever: FBTO | Bureau: Indie Amsterdam | Verantwoordelijk bij klant: Taco van den Elskamp, Saskia Tuil, Baukje Ruitenberg, Marian Dekker | Productiebedrijf: Cake Film & Photography | Regisseur: Madja Amin | Producer: Jolanda de Boer, Annemien Lijfering | D.O.P.: Noel Schoolderman | Editor: Daan Bolder | Muziek: Audentity | Geluid: Jacco Lenstra, Alfred Klaassen
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing