Google gaat in zee met Chunk en Mr Wolf
- Bureaus
- 17 nov 2016 @ 10:54
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Online advertisingVideoPitchesCampagnes
- 17 nov 2016 @ 10:54
- Redactie Bureaus
Na een pitch werkt Chunk voor Google. Het onafhankelijke creatieve bureau uit Amsterdam heeft een campagne ontwikkeld voor de kleinzakelijke markt, met een centrale rol voor Google Adwords (Express). Belangrijk onderdeel van de campagne zijn klantvideo's, gemaakt met Mr Wolf. MarketingTribune vroeg Chunk én Google om een toelichting.
'We hebben erg leuk nieuws te melden', meldt Martijn de Beijer, creative director en mede-oprichter van Chunk. 'We hebben namelijk een mooie klant gewonnen na een pitch: Google. We zijn heel trots en ook fijn dat we het van Google met jullie mogen delen.'
'Snelheid, flexibiliteit en kwaliteit stonden centraal bij de selectie van het bureau', laat Frank Smidt, Product Marketing Manager van Google weten aan MarketingTribune. 'Chunk heeft ons in hun pitch weten te overtuigen dat zij ons dit kunnen leveren. Wij kijken uit naar een succesvolle samenwerking, waarbij we de relatie met onze (toekomstige) gebruikers kunnen verbeteren d.m.v. authentieke en relevante campagnes.'
Authentieke ervaringen van lokale ondernemers vormen het creatieve hart van de campagnes, waarmee Google wil laten zien dat het ondernemers goed snapt en kan helpen bij het groeien van hun bedrijf.
Chunk creëert onder meer online films samen met de dit jaar gestarte productiemaatschappij Mr. Wolf. De eerste twee films tonen portretten van twee Nederlandse ondernemers (Hart Beach en Mr Prezident) en de rol die Google in hun succes speelt.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing