Google gaat in zee met Chunk en Mr Wolf

Google gaat in zee met Chunk en Mr Wolf
  • Bureaus
  • 17 nov 2016 @ 10:54
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online advertisingVideoPitchesCampagnes

Na een pitch werkt Chunk voor Google. Het onafhankelijke creatieve bureau uit Amsterdam heeft een campagne ontwikkeld voor de kleinzakelijke markt, met een centrale rol voor Google Adwords (Express). Belangrijk onderdeel van de campagne zijn klantvideo's, gemaakt met Mr Wolf. MarketingTribune vroeg Chunk én Google om een toelichting.

'We hebben erg leuk nieuws te melden', meldt Martijn de Beijer, creative director en mede-oprichter van Chunk.  'We hebben namelijk een mooie klant gewonnen na een pitch: Google. We zijn heel trots en ook fijn dat we het van Google met jullie mogen delen.' 

'Snelheid, flexibiliteit en kwaliteit stonden centraal bij de selectie van het bureau', laat Frank Smidt, Product Marketing Manager van Google weten aan MarketingTribune. 'Chunk heeft ons in hun pitch weten te overtuigen dat zij ons dit kunnen leveren. Wij kijken uit naar een succesvolle samenwerking, waarbij we de relatie met onze (toekomstige) gebruikers kunnen verbeteren d.m.v. authentieke en relevante campagnes.'

Authentieke ervaringen van lokale ondernemers vormen het creatieve hart van de campagnes, waarmee Google wil laten zien dat het ondernemers goed snapt en kan helpen bij het groeien van hun bedrijf. 

Chunk creëert onder meer online films samen met de dit jaar gestarte productiemaatschappij Mr. Wolf. De eerste twee films tonen portretten van twee Nederlandse ondernemers (Hart Beach en Mr Prezident) en de rol die Google in hun succes speelt.



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken