Rabobank naar PHD

Rabobank naar PHD
  • Bureaus
  • 25 nov 2016 @ 08:45
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Pitches

Rabobank heeft PHD gekozen als nieuw mediabureau. Zij worden verantwoordelijk voor mediastrategie, planning en inkoop. PHD vervangt hiermee Initiave, waarmee het contract ondanks de goede samenwerking werd opgezegd.

Afgelopen zomer besloot Rabobank op zoek te gaan naar een nieuw mediabureau. De samenwerking heeft betrekking op de Rabobank Groep en de bijbehorende labels.

PHD is onderdeel van OmnicomMediaGroup Nederland. Naast PHD stond ook MEC op de shortlist van Rabobank. Ondanks dat Initiave wel uitgenodigd werd door Rabobank heeft men niet deelgenomen aan dit traject.

Traffic4u en a friend of mine blijven de digitale en sociale media advertising bureaus van Rabobank.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken