Red Urban laat Ben bordjeprikken

Red Urban laat Ben bordjeprikken
  • Bureaus
  • 25 nov 2016 @ 16:14
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Best irritant: tafelgenoten die meer aandacht hebben voor hun mobiele telefoon dan voor het eten samen. 80% van de Nederlanders zich eraan. De vraag is wat doe je eraan? Je opvreten? Met een afkeurend vingertje wijzen. Of er een speelse draai aan geven?

Ben kiest de tegenbeweging. Met #Bordjeprik. Het idee is simpel: zodra je tafelgenoot met z’n mobiel bezig is, prik jij de lekkerste hapjes van zijn of haar bord. Red Urban heeft #bordjeprik in het wild laten testen. Met Holy Fools en met de Gierige Gasten.

Credits

Klant: Ben | Bureau: Red Urban | Verantwoordelijk bij klant: Kaspar van den Berg, Ivonne van Zuilen | Creatie: Stan van Zon, Gido van der Vlies, Tim Olland, Marie-Louise Diekema, Kees van Dorp, Ben Imhoff | Strategie: Job Koopman | Account: Esther Verkaaik, Marcella Beekman | Holy Fools: Floris Liesker | CCCP: Gierige Gasten



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken