Tele2 en Jan Smit dingen mee naar Loden Leeuw

Tele2 en Jan Smit dingen mee naar Loden Leeuw
  • Bureaus
  • 29 nov 2016 @ 16:29
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieCommercialsAwardReclame

Het consumentenprogramma Radar heeft de genomineerden voor de Loden Leeuw bekendgemaakt. Ieder jaar reikt het AvroTros-programma de publieksprijs uit aan de meest irritante commercial van het jaar en de meest irritante BN'er in een tv-spot. Dit jaar zijn de genomineerde merken Tele2, Tuc, Leen Bakker, Airwick en Beter Bed.

Naast de vijf commercials zijn er uiteraard ook vijf BN'ers genomineerd vanwege hun irritante aanwezigheid in de reclameblokken. Deze twijfelachtige eer is weggelegd voor Jan Smit (Pearle), Frans Bauer (Robijn), René Froger (XLS Medical), Anita Witzier (Stella Fietsen) en Ruben Nicolai (Youfone). De Loden Leeuw-beeldjes worden op maandag 12 december uitgereikt in de uitzending van Radar. Stemmen kan tot die datum op Lodenleeuw.nl.



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken