Vijf aanwinsten voor DDB & Tribal Amsterdam
- Bureaus
- 3 nov 2016 @ 10:36
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- ReclamePersonaliaStrategieHR
- 3 nov 2016 @ 10:36
- Redactie MarketingTribune
DDB & Tribal Amsterdam groeit, dus breidt ook het team uit. Het reclamebureau heeft zich versterkt met Joris Kang’eri in de rol van senior art director, Tanya Köhler als director of Content & Community, Emma Brincat als contentmanager, Andrea Martinez als producer en tot slot Camille Mormal als designer.
Met meer dan vijftien jaar ervaring in de creatieve industrie heeft Joris Kang’eri zijn vaardigheden ontwikkeld bij Indie, Isobar en Sid Lee waar hij werkzaam was voor merken als Stussy, Amstel, Bacardi en Audi. In zijn nieuwe rol als Senior Art Director zal hij werken voor klanten als Heineken en Royal Canin.
Tanya Köhler heeft ruime ervaring opgedaan in branding en strategie in haar rol als Strategy Director bij Timm & Pimm. Tanya zal in haar nieuwe rol gaan samenwerken Emma Brincat in het Content & Community team. Daarnaast zal Andrea Martinez de client service mogelijkheden gaan versterken met de behulp van voorgaande ervaring die ze opgedaan heeft bij Leo Burnett Chicago. Designer Camille Mormal, afkomstig van Fabrique zal zich tevens bij het team aansluiten.
Ivo Roefs, co-CEO van DDB & Tribal Amsterdam: 'We zijn erg blij met de komst van dit nieuwe team omdat we met het bureau aan het begin staan van een interessant nieuw hoofdstuk. We doen er alles aan om nieuw talent te stimuleren en tegelijkertijd strategische, geïntegreerde campagnes te blijven leveren voor onze klanten. Deze vijf nieuwe talenten zullen hierin van grote waarde zijn.'
Het nieuws komt in navolging van het meest recente werk van DDB & Tribal Amsterdam voor iconisch merk Centraal Beheer, de aanstelling van Alistair Beattie als co-CEO en het winnen van meerdere nieuwe klanten.
Lees ook: MarketingTribune-interview met Ivo Roefs en Alistair Beattie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing