Eric-Jan Vis keert terug bij BBP Media en MarketingTribune

Eric-Jan Vis keert terug bij BBP Media en MarketingTribune
  • Bureaus
  • 22 dec 2016 @ 14:01
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • KlantenSalesVerkoopMedia

Eric-Jan Vis komt per 1 januari 2017 terug als commercieel manager bij uitgeverij BBP Media (uitgever van MarketingTribune, Twinkle en CustomerFirst) in Woerden. Hij was de afgelopen vijf maanden commercieel directeur bij NPB Media in Haarlem. Dit bleek niet helemaal te voldoen aan de wederzijdse verwachtingen.

Vis: ‘Peter-Paul Blommers, ceo van NPB Media, en ik gaan als vrienden uit elkaar.’  Vis krijgt bij BBP Media dezelfde verantwoordelijkheden als voor zijn vertrek. Vis gaat zich wederom bezighouden met de on- en offline commerciële exploitatie van de multimediaplatforms MarketingTribune en Shopper Marketing Update en aanverwante events. Vis heeft een ruime staat van dienst in het commerciële veld en werkte ruim 21 jaar voor Kluwer (Adformatie Groep) waarvan een groot deel als commercieel directeur.

‘Ik miste de karakteristieke dynamiek van reclamewereld', zegt Vis. 'Mijn doelstelling blijft onverkort om partijen bij elkaar te brengen en het beste uit een partnership te halen. Daarvoor ga ik me bij BBP Media opnieuw voor de volle honderd procent inzetten in 2017. Ik voel me in deze branche nu eenmaal als een vis in het water.’

Paul Petermeijer, CEO van BBP Media, toont zich opgetogen over de terugkeer van Vis. ‘Eric-Jan is en blijft een belangrijke spil in het commerciële speelveld in marketing en reclame. Hij is gepokt en gemazeld en weet als geen ander voor beide partijen commerciële meerwaarde te creëren. We zijn dan ook blij met zijn terugkomst.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken