Jumbo komt met behulpzame 'feelgood' kerstcommercial
- Bureaus
- 7 dec 2016 @ 10:24
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingCommercialsFoodCampagnes
- 7 dec 2016 @ 10:24
- Redactie Bureaus
Na Sinterklaas het land weer uit is, start Jumbo met een landelijke kerstcampagne. In de extra lange kerstcommercial met de bekende Jumbo familie steekt ‘vader’ Frank Lammers vreemden op straat een helpende hand toe. Deze kerst schakelt Jumbo zelf óók hulp in van niemand minder dan sterrenchef Jonathan Zandbergen, om Nederland te inspireren een heerlijk kerstdiner op tafel te zetten.
Ook de Jumbo-winkels zijn volledig ondergedompeld in kerstsfeer. Medewerkers bieden klanten een helpende hand bij het vinden van de mooiste kerstproducten tot het inpakken van de boodschappen. 'Want met een beetje hulp, wordt het helemaal Kerst voor iedereen', aldus de Jumbo-familie Van Eerd.
Elkaar een helpende hand bieden tijdens de feestdagen. Jumbo vindt dat de ultieme kerstgedachte, zodat het voor iedereen ‘helemaal Kerst’ wordt. Dat is dan ook de rode draad van de landelijke kerstcampagne van Jumbo. Natuurlijk biedt Jumbo deze kerst ook de helpende hand in de keuken. Chefkok Jonathan Zandbergen (31) van sterrenrestaurant Merlet is vorige maand door GaultMillau 2017 uitgeroepen tot Talentvol Chef van het Jaar. De sterrenchef heeft met de populairste kerstklassiekers een heerlijk kerstdiner samengesteld voor Jumbo.
Deze recepten ‘Van de Chef’ - met Hollandse garnalen, zalm, rollade, varkenshaas en vanilleroomijs - staan in de extra dikke kersteditie van Hallo Jumbo magazine. Het bereiden van een kerstdiner op sterrenniveau wordt nog gemakkelijker met de kookvideo’s op Jumbo.com/kerst.
Colette Cloosterman-van Eerd, directeur Formule & Innovatie van Jumbo Supermarkten: 'Met een beetje hulp van Jumbo en Jonathan maken we het ‘helemaal Kerst’ voor iedereen. In onze kerstcampagne gaat het niet alleen om de producten, maar juist ook om de kleine persoonlijke gebaren waarmee de feestdagen nog specialer worden. Ik ben trots op deze kerstboodschap, die ook in onze winkels heel tastbaar is. Onze medewerkers staan elke dag klaar voor onze klanten. Tijdens deze drukke feestmaand zetten we ons extra in om onze klanten de service te bieden die ze van ons gewend zijn.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- supermarkt
- Jumbo
- campagne
- behulpzaam
- Helemaal Kerst
- feelgood
- commercial
- Frank Lammers
- kerstcommercial
- kerstmis
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing