Jumbo komt met behulpzame 'feelgood' kerstcommercial

Jumbo komt met behulpzame 'feelgood' kerstcommercial
  • Bureaus
  • 7 dec 2016 @ 10:24
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingCommercialsFoodCampagnes

Na Sinterklaas het land weer uit is, start Jumbo met een landelijke kerstcampagne. In de extra lange kerstcommercial met de bekende Jumbo familie steekt ‘vader’ Frank Lammers vreemden op straat een helpende hand toe. Deze kerst schakelt Jumbo zelf óók hulp in van niemand minder dan sterrenchef Jonathan Zandbergen, om Nederland te inspireren een heerlijk kerstdiner op tafel te zetten.

Ook de Jumbo-winkels zijn volledig ondergedompeld in kerstsfeer. Medewerkers bieden klanten een helpende hand bij het vinden van de mooiste kerstproducten tot het inpakken van de boodschappen. 'Want met een beetje hulp, wordt het helemaal Kerst voor iedereen', aldus de Jumbo-familie Van Eerd.

Elkaar een helpende hand bieden tijdens de feestdagen. Jumbo vindt dat de ultieme kerstgedachte, zodat het voor iedereen ‘helemaal Kerst’ wordt. Dat is dan ook de rode draad van de landelijke kerstcampagne van Jumbo. Natuurlijk biedt Jumbo deze kerst ook de helpende hand in de keuken. Chefkok Jonathan Zandbergen (31) van sterrenrestaurant Merlet is vorige maand door GaultMillau 2017 uitgeroepen tot Talentvol Chef van het Jaar. De sterrenchef heeft met de populairste kerstklassiekers een heerlijk kerstdiner samengesteld voor Jumbo.

Deze recepten ‘Van de Chef’ - met Hollandse garnalen, zalm, rollade, varkenshaas en vanilleroomijs - staan in de extra dikke kersteditie van Hallo Jumbo magazine. Het bereiden van een kerstdiner op sterrenniveau wordt nog gemakkelijker met de kookvideo’s op Jumbo.com/kerst.

Colette Cloosterman-van Eerd, directeur Formule & Innovatie van Jumbo Supermarkten: 'Met een beetje hulp van Jumbo en Jonathan maken we het ‘helemaal Kerst’ voor iedereen. In onze kerstcampagne gaat het niet alleen om de producten, maar juist ook om de kleine persoonlijke gebaren waarmee de feestdagen nog specialer worden. Ik ben trots op deze kerstboodschap, die ook in onze winkels heel tastbaar is. Onze medewerkers staan elke dag klaar voor onze klanten. Tijdens deze drukke feestmaand zetten we ons extra in om onze klanten de service te bieden die ze van ons gewend zijn.'



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken