Selmore ontwikkelt eigen thee voor klant Prominent
- Bureaus
- 21 dec 2016 @ 09:38
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PromotieMerkenCampagnesBranding
- 21 dec 2016 @ 09:38
- Redactie Bureaus
Prominent, bekend van relaxstoelen, komt met iets nieuws: speciale relaxthee onder de naam ‘Pfff…’ Een marketingtool bedoeld om een jongere doelgroep op een ontspannen manier te laten wennen aan het idee van een relaxstoel. De thee is ontwikkeld door reclamebureau Selmore, inclusief het opmerkelijke packaging design.
Iedereen is druk. We hebben allemaal behoefte aan een beetje ontspanning. Maar een relaxstoel, daar zijn veel mensen mentaal nog niet aan toe. De stap naar een Prominent winkel is voor veel mensen nog te groot.
Zo kwam Selmore op het idee voor ‘Pfff…’ relaxthee. Want thee is populairder dan ooit en een ideaal middel om tot rust te komen. Verkrijgbaar in zes smaken met namen die inspelen op herkenbare momenten. Zoals ‘Pfff…kan niet meer op m’n benen staan-thee’.
Zodra je het theedoosje opent, ontstaat de vorm van een relaxstoel. In het doosje vind je dan ook niet alleen kalmerende thee, maar ook een mini-brochure met foto’s van de vernieuwde stoelencollectie die een eigentijds beeld geven van de relaxstoel.
‘Pfff…’ thee wordt uitgedeeld op beurzen, zoals de Huishoudbeurs, Libelle Zomerweken en de VT Wonen & Design Beurs. Verder wordt de thee geschonken in diverse wellnesscentra in Nederland en uiteraard in de Prominent-winkels.
Lees ook: MarketingTribune-interview met Peter Groothuis (Prominent)
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk 4 keer genomineerd voor...
- Kruidvat wil autoriteit op gebied van beauty worden
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Woedend wint Samsung Climate Solutions pitch
- Chocomel aast op samenwerking met Hak
- ING-campagne rond en in Schiphol draait om ‘unieke verhalen’
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing