Stop al dat gehaat op internet. Hallelujah!
- Bureaus
- 22 dec 2016 @ 00:28
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Social mediaMuziekCommercialsCampagnesVideo
- 22 dec 2016 @ 00:28
- Redactie Bureaus
Vandaag onthult Tele2 een bijzondere kerstcampagne met een speciale kerstwens: 'Vrede op het internet.' Een superblij gospelkoor wint direct je sympathie. De campagne zal met name online verspreid worden, maar ook op televisie. Gewoon omdat het kan.
'Op het internet worden mensen steeds harder en lijkt er geen filter te zitten over wat we zeggen', zegt Cilesta van Doorn, managing director Marketing, Brand & Communications van Tele2. 'Daar willen we iets positiefs tegenover stellen, passend bij ons merk. Onze kerstboodschap luidt dan ook: Stop het onzinnige gehaat. Vrede op het internet!'
Emilio de Haan en Rogier de Bruin, creative directors van Indie Amsterdam: 'Of ananas nou wel of niet op een pizza hoort en ook als het op Tinder even niet zo lekker gaat, verspreid geen haat maar deel de vrede. Met grappige, herkenbare one-liners maakten we een lied dat we lieten inzingen door een echt gospelkoor, geleid door Edgar Burgos bekend van Trafassi.'
Credits
Klant: Tele2 | Creatie: Indie Amsterdam | Verantwoordelijk bij klant: Cilesta van Doorn, Danielle Snoeij, Margaret Kreuger, Valery Gresnigt | Productiemaatschappij: Hazazah | Regie: Rob Lücker | Producer: Omar Perineau | Offline: de Kapsalon (Brian Ent) | Online en Grading: The Darlings | Muziek: de Geluiderij (Sander Baas) Geluid: Audentity (Niels den Otter)
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- hallelujah
- internet
- Tele2
- Indie Amsterdam
- Trafassi
- vrede
- gospelkoor
- kerstmis
- commercial
- kerstboodschap
- campagne
- kerstcampagne
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing