Vision Direct start kerstcampagne met mopshond Gizmo
- Bureaus
- 5 dec 2016 @ 17:00
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - VideoContentStorytellingCampagnes
- 5 dec 2016 @ 17:00
- Redactie Bureaus
Vision Direct, een online retailer van contactlenzen, heeft een kerstcampagne gelanceerd. De campagne bestaat uit een video en microsite met een Adventkalender vol verrassingen, die aftelt naar Kerstmis. Maar de ware eyecatcher is toch echt... Gizmo.
De campagne draait om de slechtziende mopshond Gizmo en zijn overbuur Minoes, een grijze kat. De welbekende rivaliteit tussen kat en hond dreigt in de video uit te draaien op een waar feestfiasco, maar gelukkig schiet Gizmo te hulp.
Hoewel kerstcommercials vooral een Britse en Amerikaanse traditie zijn, (denk aan de kerstvideo's van John Lewis) wil ook Vision Direct inhaken op de kerstsfeer. Ashley Mealor, Chief Marketing Officer van Vision Direct: 'Met de campagne willen we vooral het ultieme kerstgevoel naar boven brengen door in te spellen op gezelligheid, samenhorigheid en naastenliefde. We hopen dat ook deze campagne, net zoals voorgaande, enthousiast wordt ontvangen door ons publiek.'
Bespoke Film & Communications, het productiehuis dat ook verantwoordelijk was voor de productie van de vorige kerstvideo, bouwde deze keer een hele set na om de video op twee dagen op te nemen. 'Het introduceren van Minoes, Gizmo’s overbuur, is het logische vervolg op vorige kerstcampagne. Uiteindelijk draait de video om er te zijn voor elkaar, voor elkaar te zorgen, een van de belangrijkste pijlers van Vision Direct', aldus Sam Orams, Chief Creative Officer van Bespoke Film & Communications.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing