Vision Direct start kerstcampagne met mopshond Gizmo

Vision Direct start kerstcampagne met mopshond Gizmo
  • Bureaus
  • 5 dec 2016 @ 17:00
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoContentStorytellingCampagnes

Vision Direct, een online retailer van contactlenzen, heeft een kerstcampagne gelanceerd. De campagne bestaat uit een video en microsite met een Adventkalender vol verrassingen, die aftelt naar Kerstmis. Maar de ware eyecatcher is toch echt... Gizmo.

De campagne draait om de slechtziende mopshond Gizmo en zijn overbuur Minoes, een grijze kat. De welbekende rivaliteit tussen kat en hond dreigt in de video uit te draaien op een waar feestfiasco, maar gelukkig schiet Gizmo te hulp.

Hoewel kerstcommercials vooral een Britse en Amerikaanse traditie zijn, (denk aan de kerstvideo's van John Lewis) wil ook Vision Direct inhaken op de kerstsfeer. Ashley Mealor, Chief Marketing Officer van Vision Direct: 'Met de campagne willen we vooral het ultieme kerstgevoel naar boven brengen door in te spellen op gezelligheid, samenhorigheid en naastenliefde. We hopen dat ook deze campagne, net zoals voorgaande, enthousiast wordt ontvangen door ons publiek.'

Bespoke Film & Communications, het productiehuis dat ook verantwoordelijk was voor de productie van de vorige kerstvideo, bouwde deze keer een hele set na om de video op twee dagen op te nemen. 'Het introduceren van Minoes, Gizmo’s overbuur, is het logische vervolg op vorige kerstcampagne. Uiteindelijk draait de video om er te zijn voor elkaar, voor elkaar te zorgen, een van de belangrijkste pijlers van Vision Direct', aldus Sam Orams, Chief Creative Officer van Bespoke Film & Communications.



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken