Angelique de Hont nieuwe ceo Growing Minds
- Bureaus
- 31 jan 2017 @ 08:02
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Customer JourneyStrategieDigitaalSalesPersonalia
- 31 jan 2017 @ 08:02
- Redactie Bureaus
Angelique de Hont is de nieuwe ceo van online marketingbureau Growing Minds. Ze was sinds 2014 general manager van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett en coo van Publicis’ bureaugroep in Nederland.
Voor haar overstap naar Publicis was De Hont managing partner en director Finance & Operations bij reclamebureau Selmore waar ze onder meer verantwoordelijk was voor het opzetten en integreren van digital agency Selmore Lynx en werkte ze als internetmanager bij Hema en managing partner bij digital agency Fruit for Brands en active marketing agency Lowe Live.
'Belangrijke volgende stap naar groei'
Oprichter/eigenaar Thijs Hoffmann: 'Growing Minds is ontstaan vanuit onze passie voor het vergroten van de effectiviteit van de marketing van goede doelen. We doen dit door de ontwikkeling van online strategieën, connected customer journeys en het inrichten van marketing automation. We zijn erg trots dat we inmiddels veel van deze organisaties tot onze trouwe klantenkring mogen rekenen.'
Hoffmann benadrukt het belang van het eigen partnership met Salesforce.org en Salesforce Marketing Cloud. 'Dit partnership biedt ons veel internationale en commerciële groeikansen. De komst van Angelique is een belangrijke volgende stap om deze groei te gaan realiseren. Angelique heeft een brede ervaring van Operations en Finance tot en met Direct Marketing, Digitale en Creatieve Communicatie. Ze krijgt de dagelijkse leiding van het bureau en zal zich in eerste instantie richten op het verder verbeteren van onze operational excellence, waardoor ik me volledig kan toeleggen op de advisering van onze klanten en de kwaliteit van ons product, want naast goede doelen kiezen ook steeds meer commerciële bedrijven voor ons.'
Growing Minds is een innovatief en data-gedreven online marketingbureau met als purpose de groei van relaties tussen mensen en organisaties. Growing Minds werkt voor onder meer Audi, KWF Kankerbestrijding, Natuurmonumenten, Hartstichting, Amnesty International en KNGF Geleidehonden.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Angelique de Hont
- groei
- Publicis
- leiding
- Thijs Hoffmann
- Salesforce
- bureau
- Growing Minds
- CEO
- customer journey
- strategie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing