Bureaus ZoHelder en Sowieso fuseren tot SowiesoHelder
- Bureaus
- 11 jan 2017 @ 10:11
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ActivatieCommunicatieZakelijkPromotie
- 11 jan 2017 @ 10:11
- Redactie Bureaus
De Amsterdamse bureaus ZoHelder en Sowieso hebben de krachten gebundeld. Als SowiesoHelder betrekken ze samen een etage in de Suiker Silo bij SugarCity in Halfweg. Met circa twintig medewerkers bedienen ze klanten als ING, Danone, Nuon en Casio. Door de fusie ontstaat een communicatiebureau met een brede communicatie-scope. ‘Het gaat er uiteindelijk om dat we mensen in beweging krijgen.’
‘We vertellen verhalen en activeren merken en bedrijven’, zegt Joost van Iperen, partner bij SowiesoHelder. ‘Via creatief werk met een duidelijke punt, inspireren we mensen en zetten hen aan tot handelen. Of dat nu intern of extern is, B2B of B2C, bij ons heiligt de doelgroep de middelen.’
Sowieso + ZoHelder = SowiesoHelder
ZoHelder richtte zich vooral op conceptontwikkeling, interne communicatie, videoproductie en events. Sowieso heeft een sterkere focus op activatie en corporate communicatie. Van Iperen: ‘In de praktijk bleek dat we al heel veel samen optrokken bij onze klanten. Met de fusie zien wij een kans om onze klanten nog breder en meer allround te kunnen bedienen. Daarnaast hebben we meer creatie in huis gehaald.’
Van Iperen spreekt over een verdubbeling van kennis en kunde. 'Daardoor kunnen we sneller en efficiënter schakelen. Wij geloven heel erg in die snelheid. Je ziet dat steeds meer bedrijven overschakelen op agile, of facetten daarvan. De tijd van wekenlange conceptontwikkeling is voorbij. Vandaag bedacht, morgen gemaakt.’
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing