Clockwork haalt Jeroen Flink als nieuwe creative director

Clockwork haalt Jeroen Flink als nieuwe creative director
  • Bureaus
  • 23 jan 2017 @ 12:06
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieOnline advertisingPersonaliaCreatie

Clockwork trekt Jeroen Flink aan als creative director. Hij is in januari gestart en samen met Steve Tirbeni verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding aan het creatieve team en de creatieve output van het Amsterdamse bureau.

Hiervoor was Jeroen Flink werkzaam als copywriter bij onder andere DraftFCB, Energize en Beyenmeijer op accounts als KPN, Delta Lloyd, Oreo, Randstad en Hi. De afgelopen vijf jaar heeft hij als freelancer bij verschillende bureaus gewerkt aan prijswinnende projecten als Wie belt er nou nog? (Hi), Beam your Dream (TU/Eindhoven) en Studie AAN/UIT (Studystore.nl).

Na een paar jaar daten is het nu tijd om serieus met elkaar verder te gaan, zegt Jeroen Flink. Ik kom hier al een hele tijd over de vloer, ken het bureau goed en haar klanten. Met het nieuwe management team en de aangescherpte strategie weet ik zeker dat we mooie en slimme dingen gaan maken. Steve en ik werken goed samen en ik kijk er naar uit om met Steve de rots in de branding voor het creatieve team te zijn en het creatieve werk nog verder te ontwikkelen.

Rachel Michailidis, managing director van Clockwork: 'We werken al geruime tijd met Jeroen samen en hij heeft laten zien dat hij een echt originele denker is die keer op keer weet te verrassen. Ik ben er dan ook trots op dat het eindelijk gelukt is om Jeroen zover te krijgen dat hij nu samen met Steve de creatieve directie gaat voeren.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken