Goud Uberconnected ontwikkelt activatie voor Hyundai

Goud Uberconnected ontwikkelt activatie voor Hyundai
  • Bureaus
  • 31 jan 2017 @ 18:46
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractieCampagnesActivatieSocial media

'Sleep je vrienden in de Hyundai i10 en win!' Hyundai promoot sinds vorige week de nieuwe Hyundai met een bijzondere activatie, getiteld Drag & Drop. De campagne is ontwikkeld door Goud Uberconnected.

Het bureau spreekt over een slimme én leuke online activatie. Slim omdat je op de actiepagina alle ins and outs van de Hyundai i10 ontdekt. Leuk omdat je ook nog mooie prijzen kunt winnen. En dat zijn altijd prijzen waar je met drie vrienden of vriendinnen in de Hyundai i10 naartoe rijdt. Het enige dat consumenten hiervoor moeten doen, is drie van hun vrienden digitaal in de Hyundai i10 te slepen: Drag & Drop dus. 

Er worden in drie weken drie thema’s behandeld: ruimte, veiligheid en connectiviteit. Als het over ruimte gaat, is er voor 750 euro shop-tegoed te winnen. Zodra het over veiligheid gaat, kun je met drie vrienden een weekend Ardennen in de wacht slepen. En zodra het over connectiviteit gaat, maak je kans op vier concertkaarten. De activatie loopt tot en met 12 februari 2017.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken