Gwenda van der Ham naar Brand The Urban Angency

Gwenda van der Ham naar Brand The Urban Angency
  • Bureaus
  • 17 jan 2017 @ 10:46
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategiePersonaliaBrandingMarketing

Brand The Urban Agency breidt uit. Het strategisch marketing- en communicatiebureau dat zich volledig richt op de stad, voegt Gwenda van der Ham toe aan het eigen managementteam.

Als voormalig directeur van FPW Rotterdam heeft Gwenda van der Ham jarenlange ervaring met de branding en marketingcommunicatie van vastgoed, van afzonderlijke gebouwen tot gebieden.

Vanaf januari 2017 vervult Gwenda de rol van Director Campaigns & Customer Relations bij Brand The Urban Agency. "De urban propositie, het werken voor opdrachtgevers die de stad mooier, slimmer, leuker maken door écht impact te hebben, sluit perfect aan bij mijn ervaring en ambitie.”

Rinske Brand, oprichter en directeur van Brand The Urban Agency: “Met het aanhaken van Gwenda hebben we meer slagkracht en kunnen we accelereren in onze nationale en internationale groei. Met name als het gaat om place branding en placemaking. Haar expertise is dé perfecte aanvulling in het team van Brand.”

Brand The Urban Agency helpt haar klanten bij het creëren van een positieve en duurzame impact op de stad en haar inwoners. De aanpak varieert van place branding en (her)positioneringstrajecten tot campagnes, events en festivals.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken