Hoe staat het met de naamsbekendheid van Klaverblad?

Hoe staat het met de naamsbekendheid van Klaverblad?
  • Bureaus
  • 4 jan 2017 @ 11:10
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • BereikCommercialsMarketingCampagnes

Klaverblad Verzekeringen wil vooral gewoon blijven, zo betoogt het bedrijf al langere tijd. In de tiende commercial van bureau BVH wordt als het ware de balans opgemaakt: het management-team bespreekt de cijfers van de eigen naamsbekendheid. Nou ja, bespreekt...

Klaverblad Verzekeringen maakt sinds 2012 reclame op radio en tv. In de nieuwe tv-commercial van het bedrijf meldt een trotse marketingdame dat bijna heel Nederland Klaverblad inmiddels kent. Daar is de directie blij mee, maar dan doet de marketeer een suggestie die in minder goede aarde valt.

De commercial 'Naamsbekendheid' is de tiende commercial waarin Klaverblad zijn mentaliteit uitdraagt: 'Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.'

Credits

Klant: Klaverblad Verzekeringen | Bureau: BVH Identity Driven Thinking | Creatie: Peter van Zijp, Maarten Bakker | Strategie: Jeroen Kaal | Projectmanagement: Anne-Britt van Uchelen | Verantwoordelijk bij Klaverblad: Jacinta Gelauff, Olof de Jong, Peter Paul Barth | Productiemaatschappij: Halal | Regisseur: Wim van der Aar | Producer: Judith Engels | Editor: Ben Isaacs | RTV producer bureau: Violet van der Straaten | Geluid: Soundcircus, Feike de Wit



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken