Joost van der Vis (KPMG) director digital bij Lukkien
- Bureaus
- 10 jan 2017 @ 11:18
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - DigitaalPersonaliaStrategie
- 10 jan 2017 @ 11:18
- Redactie Bureaus
Joost van der Vis is gestart als Director Digital bij Lukkien, een van de grootste internetbureaus van Nederland. Voorheen was hij werkzaam als director bij KPMG en in diverse leidinggevende functies bij Avanade en Accenture. Van der Vis is in zijn nieuwe rol bij Lukkien eindverantwoordelijk voor alle digitale activiteiten en lid van de Executive Board.
CEO Bouke Lukkien: 'De markt beweegt volop. We zien steeds meer intelligentie in ons vak komen; personalisatie, data, machine learning en daarbij een enorme behoefte aan (digitale)content. De afgelopen jaren zijn we op die terreinen al fors gegroeid en met de komst van Joost kunnen we bouwen aan de volgende stap met een nog sterkere organisatie. Joost is met zijn kennis en ervaring de perfecte kandidaat voor deze positie.'
Joost van der Vis reageert verheugd op zijn nieuwe positie: 'Lukkien heeft op het gebied van digitale transformatie en content creatie een unieke positie in de markt. Alle knowhow onder één dak om het gehele communicatieproces vorm te geven; van strategie en creatie tot productie en technologie.'
Lukkien is gevestigd in Ede en Amsterdam. Er werken circa 225 gedreven professionals aan zeer uiteenlopende marketingcommunicatie producties. Met de afdelingen Digital, Photography & Graphic Design, Audiovisual en CGI hebben we alle knowhow in huis om de gehele communication journey vorm te geven. Een voorloper in het combineren van strategie, creatie en technologie. Lukkien verbindt mensen en merken. Dit doen we onder andere voor klanten als Nutricia, Reggefiber, Philips, TomTom en Mitsubishi.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing