Patrick Molleman nieuwe Omnicom-topman in Nederland

Patrick Molleman nieuwe Omnicom-topman in Nederland
  • Bureaus
  • 24 jan 2017 @ 09:45
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkStrategiePersonaliaMediabureau

Omnicom Media Group Netherlands heeft een nieuwe CEO: Patrick Molleman. Per direct is hij aangetreden op voordracht van de regionale CEO Colin Gottlieb van Omnicom Media Group EMEA. Molleman gaf eerder leiding aan de mediabureaus OMD en PHD, die deel uit maken van het Omnicom-concern.

'In deze tijd voor onovertroffen verandering en disruptie waren we op zoek naar een leider die het moeilijke makkelijk kan maken, zegt Colin Gottlieb, CEO van Omnicom Media Group EMEA. 'In een speelveld van consumer connections verlangen onze topklanten geïntegreerde marketingoplossingen die zorgen voor tastbare zakelijke resultaten. Patrick heeft een solide prestatie-trackrecord op dit gebied.'

Molleman werkt inmiddels ruim tien jaar voor Omnicom. Hij maakte er succesvol carrière, eerste in leidinggevende rollen bij OMD en sinds 2012 als managing director van PHD. Daar realiseerde hij een recordgroei. 

Patrick Molleman is verheugd met zijn benoeming: 'I’m thrilled to be appointed to this leadership position in one of the fastest growing global communications companies. Omnicom Media Group is at the top of its game currently enjoying rapid new business growth globally as a result of its data & tech driven approach to marketing. We have also seen how this has translated to a winning solution locally with our recent win of the prestigious Rabobank business. We now have the right people, product and processes in place in the Netherlands to command a leadership role in this market.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken