Goud Uberconnected ontwikkelt campagne voor Becel

Goud Uberconnected ontwikkelt campagne voor Becel
  • Bureaus
  • 27 jan 2017 @ 13:57
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Campagnes

Meten is weten. Om inzicht te krijgen in hoe gezond je leeft, krijgt de consument bij aankoop van een 500 grams actieverpakking van Becel (Light, Original en Omega3plus) een gratis Persoonlijke Gezondheidscheck. Goud Uberconnected ontwikkelde de radio-, print- en outdoor-campagne ter ondersteuning van de activatie.

Na het invullen van een online test ontvangt de deelnemer thuis een cholesteroltest. En uiteindelijk een rapport met een persoonlijk advies hoe je zelf met je gezondheid aan de slag kunt gaan. De Persoonlijke Gezondheidscheck wordt aangeboden in samenwerking met de Hartstichting. De campagne loopt tot en met maart 2017.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken