Senzie nieuwe naam reclamebureau Impressive Arts
- Bureaus
- 16 jan 2017 @ 12:33
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - BrandingStrategieMerkenReclame
- 16 jan 2017 @ 12:33
- Redactie Bureaus
Impressive Arts gaat verder onder de naam Senzie. Het Utrechtse reclamebureau vierde afgelopen zaterdag haar twintigste verjaardag en greep deze gelegenheid aan om een naam, huisstijl en logo te onthullen die beter bij haar bedrijfsvoering past.
De naam Senzie is afgeleid van essentie. 'De afgelopen jaren hebben we onze klanten altijd helpen zoeken naar de essentie', verklaart Sigfrid van Driel, directeur van Senzie. 'We vroegen altijd: ‘Wat wil je vertellen, waar draait het écht om?’ We hebben ontdekt wie we zijn en waar we gelukkig van worden: mooie concepten bedenken en ontwerpen maken die draaien om eenvoud. Dat is onze eigen essentie.'
Senzie is een reclamebureau dat zich richt op concepten, ontwerp en de productie van zowel offline als online communicatiemiddelen. Senzie heeft in de afgelopen twintig jaar een breed klantportfolio opgebouwd: van grote nationale en internationale merken als ASM, Nintendo, Microsoft, HP en Rockstar (bekend van de game GTA).
De bekendmaking vond afgelopen zaterdag plaats op de officiële viering van het bureau’s twintigjarig bestaan in de Fabrique te Utrecht voor klanten en relaties. Live-muziek werd verzorgd door Cat Benjamin en Goodlife.
Beeld van het jubileumfeest, waar Impressive Arts werd omgedoopt tot Senzie.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing