Senzie nieuwe naam reclamebureau Impressive Arts

Senzie nieuwe naam reclamebureau Impressive Arts
  • Bureaus
  • 16 jan 2017 @ 12:33
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingStrategieMerkenReclame

Impressive Arts gaat verder onder de naam Senzie. Het Utrechtse reclamebureau vierde afgelopen zaterdag haar twintigste verjaardag en greep deze gelegenheid aan om een naam, huisstijl en logo te onthullen die beter bij haar bedrijfsvoering past.

De naam Senzie is afgeleid van essentie. 'De afgelopen jaren hebben we onze klanten altijd helpen zoeken naar de essentie', verklaart Sigfrid van Driel, directeur van Senzie. 'We vroegen altijd: ‘Wat wil je vertellen, waar draait het écht om?’ We hebben ontdekt wie we zijn en waar we gelukkig van worden: mooie concepten bedenken en ontwerpen maken die draaien om eenvoud. Dat is onze eigen essentie.'

Senzie is een reclamebureau dat zich richt op concepten, ontwerp en de productie van zowel offline als online communicatiemiddelen. Senzie heeft in de afgelopen twintig jaar een breed klantportfolio opgebouwd: van grote nationale en internationale merken als ASM, Nintendo, Microsoft, HP en Rockstar (bekend van de game GTA).

De bekendmaking vond afgelopen zaterdag plaats op de officiële viering van het bureau’s twintigjarig bestaan in de Fabrique te Utrecht voor klanten en relaties. Live-muziek werd verzorgd door Cat Benjamin en Goodlife. 

Beeld van het jubileumfeest, waar Impressive Arts werd omgedoopt tot Senzie.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken