Steam wint Europese aanbesteding Luchtverkeersleiding

Steam wint Europese aanbesteding Luchtverkeersleiding
  • Bureaus
  • 18 jan 2017 @ 10:29
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ArbeidsmarktCampagnesPitchesKlanten

Luchtverkeersleiding Nederland keert terug naar Steam als strategisch creatief reclamebureau voor haar arbeidsmarktcommunicatie. Dit is de uitkomst van een Europese aanbesteding rondom de werving van luchtverkeersleiders.

Steam werkte eerder voor LVNL, maar raakte het account bij de vorige aanbesteding kwijt. LVNL kiest nu opnieuw voor Steam. Het gespecialiseerde bureau gaat direct voor LVNL aan de slag. Doel is het werven van voldoende geschikte kandidaten voor de opleiding tot luchtverkeersleider en de job branding van het vak en de opleiding tot luchtverkeersleider.

Steam zal onder andere huidige campagnes continueren en binnen de bestaande thema’s nieuwe creatieve voorstellen en activaties ontwikkelen. Het gaat hierbij om de campagne met de pay-off ‘Take Control, word luchtverkeersleider’, die de afgelopen jaren doorvertaald is naar het thema ‘Laat de luchtverkeersleider in je los’.

Steam is gespecialiseerd in externe en interne employer branding. Het bureau in Amsterdam werkt voor onder andere Achmea, ABN Amro, Defensie, Politie, UMC Utrecht, PwC en De Nederlandsche Bank.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken