TP Vision Philips smart TV klant bij Improve Digital

TP Vision Philips smart TV klant bij Improve Digital
  • Bureaus
  • 18 jan 2017 @ 14:25
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieOnline advertising

Improve Digital, het alles-in-een video advertentieplatfrom voor uitgevers, content providers en broadcasters, sluit een samewerkingsovereenkomst met TP Vision Philips.

TP Vision Philips is een van ‘s werelds voornaamste fabrikanten van monitors en LCD TV’s. De Philips TV sets zullen video programmatic advertentiecampagnes op de smart TVs in de Europese markt aanbieden met behulp van Improve Digital’s full-stack platform: 360 Polaris.

Met deze samenwerking zet Philips haar eerste stappen in de programmatic advertentiemarkt. Vanaf nu biedt ze adverteerders een nieuw kanaal om met hun high-quality boodschappen haar doelgroepen te bereiken, zonder de tussenkomst van adblockers. Improve Digital zal Philips ondersteunen in het verkopen van hun Smart TV inventory, en maakt het voor de TV fabrikant zo mogelijk om een nieuwe inkomstenstroom te genereren.

Paulo Lopes, Partnership Manager Smart TV van Philips TV: 'Dit is een volledig nieuwe stap voor ons en onze keuze is op Improve Digital gevallen omdat ze in de programmatic markt een expert zijn op het gebied van video.'

Kyra Steegs, Senior Video Director van Improve Digital: 'We zijn ontzettend trots op onze samenwerking met TP Vision Philips, en met het feit dat we hun premium inventory kunnen koppelen aan onze technologie, data en wereldwijde video demand. Het toevoegen van het TV scherm als device aan ons full-stack aanbod is onderdeel van onze bredere video strategie en zorgt ervoor dat we klaar zijn voor het veranderende TV ecosysteem. Samen kunnen we kijkers een naadloze videoadvertentie beleving bieden, en marketeers en adverteerders toegang geven tot het potentieel van niche targeting.'

De samenwerking betekent voor adverteerders, nu hun programmatic campagnes op het grote scherm te zien zijn, dat deze de impact en kwaliteit van de traditionele TV spot evenaren. Nu programmatic campagnes concurreren met de traditionele TV spots, zullen deze campagnes zich van overdag naar ‘s avonds verplaatsen, ook tijdens prime time TV.

www.improvedigital.com

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken