Dept lanceert Unskippable
- Bureaus
- 16 feb 2017 @ 15:46
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - CreatieFilm
- 16 feb 2017 @ 15:46
- Sjaak Hoogkamer
Met de lancering van Unskippable biedt bureaunetwerk Dept vanaf vandaag een eigen production agency voor online visuele content. Diede in’t Veld, regisseur van films, series en commercials voor onder meer NS, Opel en Danone, gaat leiding geven aan Unskippable. Het team van twaalf werkt vanuit de Dept-gedachte: de visuele content versterkt en ondersteunt het totaal van concept, productie, media en data
In’t Veld: ‘Video op zichzelf is niets nieuws. Het gaat om de combinatie van creatieve concepten, innovatieve productie en slimme distributie. Ik geloof dat we de aankomende jaren naar de volledige integratie van bewegend beeld gaan.’’ Volgens hem kunnen klanten bij Unskippable dan ook terecht voor alle mogelijke visuele content: van analoge zwart-wit foto’s tot virtual reality-experiences en alles wat daar tussen zit.
Paul Manuel, founder van Dept: ‘Met Diede, die eerder bij TamTam als consultant heeft gewerkt en daarna een succesvolle switch maakte naar film- en televisieregisseur geloof ik dat we het recept in handen hebben voor een eigen label gericht op visual content. Iemand die vanuit het totale concept kijkt en weet hoe belangrijk resultaat is in de online wereld.’
Unskippable (part of Dept) heeft inmiddels de eerste producties voor klanten als Univé, Philips, Florensis, DubbelFrisss en Chocomel gedraaid.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing