Energize maakt storytellingwebsite voor Mauritshuis

Energize maakt storytellingwebsite voor Mauritshuis
  • Bureaus
  • 18 feb 2017 @ 10:48
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • WebsiteStorytelling

In opdracht van het Mauritshuis ontwikkelt Energize in samenwerking met ThisPage Amsterdam een storytellingwebsite. Het eerste deel van een reeks online verhalen achter meesterwerken, gaat over het verhaal achter het beroemde schilderij van Carel Fabritius, Het puttertje.

Het sluit aan bij de strategie die Energize voor het Mauritshuis heeft ontwikkeld: een beeld van de Gouden Eeuw schilderen en zo de achtergrond van bekende – en minder bekende – schilderijen naar een groot en internationaal publiek brengen.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken