Hero kiest voor reclamebureau Don't Say Nothing

Hero kiest voor reclamebureau Don't Say Nothing
  • Bureaus
  • 28 feb 2017 @ 15:59
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • PitchesKlantenMerken

Na een pitch heeft Hero gekozen voor het Amsterdamse bureau Don’t Say Nothing. Het gaat om een lange termijn samenwerking waarin het bureau als strategisch en creatief partner een nieuw concept voor Hero Baby zal ontwikkelen. Dit concept zal worden door vertaald naar een campagne met een digital first aanpak.

Claudia Pieper, digital manager van Hero Benelux: ‘We zochten een bureau van nu, dat ons zowel strategisch als creatief kan uitdagen en samen met ons het merk kan laten groeien. Tijdens de pitch heeft Don’t Say Nothing zeer overtuigend laten zien hoe we de millennial moeder online aan ons kunnen verbinden.’

Paul van den Heuvel, business director van Don’t Say Nothing: ‘Met dit project kunnen we onze expertise op het gebied van creatie en influencers perfect toepassen. We kijken er naar uit om naast Hero Fruit nu ook voor Hero Baby aan de slag te gaan.’

Don’t Say Nothing en Hero werkten eerder samen aan de Hero Jam Studio; een online recepten platform waarbij de branding, content creatie, ontwikkeling van activaties en samenwerking met influencers in handen van Don’t Say Nothing lag. De eerste uitingen van de Hero Baby campagne zullen dit voorjaar te zien zijn.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken