Hero kiest voor reclamebureau Don't Say Nothing
- Bureaus
- 28 feb 2017 @ 15:59
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - PitchesKlantenMerken
- 28 feb 2017 @ 15:59
- Sjaak Hoogkamer
Na een pitch heeft Hero gekozen voor het Amsterdamse bureau Don’t Say Nothing. Het gaat om een lange termijn samenwerking waarin het bureau als strategisch en creatief partner een nieuw concept voor Hero Baby zal ontwikkelen. Dit concept zal worden door vertaald naar een campagne met een digital first aanpak.
Claudia Pieper, digital manager van Hero Benelux: ‘We zochten een bureau van nu, dat ons zowel strategisch als creatief kan uitdagen en samen met ons het merk kan laten groeien. Tijdens de pitch heeft Don’t Say Nothing zeer overtuigend laten zien hoe we de millennial moeder online aan ons kunnen verbinden.’
Paul van den Heuvel, business director van Don’t Say Nothing: ‘Met dit project kunnen we onze expertise op het gebied van creatie en influencers perfect toepassen. We kijken er naar uit om naast Hero Fruit nu ook voor Hero Baby aan de slag te gaan.’
Don’t Say Nothing en Hero werkten eerder samen aan de Hero Jam Studio; een online recepten platform waarbij de branding, content creatie, ontwikkeling van activaties en samenwerking met influencers in handen van Don’t Say Nothing lag. De eerste uitingen van de Hero Baby campagne zullen dit voorjaar te zien zijn.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing