Jumbo Innovatie Lab op zoek naar nieuwe product ideeën
- Bureaus
- 10 feb 2017 @ 15:02
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - InnovatiePromotie
- 10 feb 2017 @ 15:02
- Redactie Bureaus
Wat wordt de opvolger van de boerenkoolburger, de pompoen- en wortelballetjes en de ontbijtmuffins bakmix in een weckpot? Jumbo Innovatie Lab roept productontwikkelaars en leveranciers opnieuw op om goede ideeën voor vernieuwende producten te delen op jumboinnovatielab.nl. In het Jumbo Innovatie Lab ontwikkelt de supermarktketen samen met leveranciers nieuwe, innovatieve producten. Dit keer zijn leveranciers en startende productontwikkelaars waarmee Jumbo nog niet samen werkt, welkom om hun frisse ideeën te pitchen. Jumbo zoekt vooral vernieuwende producten die lekker en gezond eten voor iedereen gemakkelijk bereikbaar maken.
Ed van de Weerd, directeur Commercie Jumbo: 'Jumbo wil klanten verrassen met vernieuwende producten die helemaal aansluiten op de laatste foodtrends. Daarom werken we nauw samen met leveranciers en productontwikkelaars aan innovatieve producten. Vorig jaar hebben we voor het eerst de deuren van het Jumbo Innovatie Lab wijd open gezet voor de ideeën en concepten van onze vaste leveranciers. En nu doen we dat weer, maar dan enkel voor nieuwe leveranciers en startende productontwikkelaars. Het Jumbo Innovatie Lab was vorig jaar een groot succes met veel creatieve en verrassende inzendingen. De beste ideeën worden ook echt in onze winkels verkocht. Door nu juist leveranciers en productontwikkelaars waarmee we nog niet samen werken uit te nodigen, hopen we onze klanten nog meer innovatieve producten te kunnen bieden om lekker en gezond eten makkelijk te maken.'
Het Jumbo Innovatie Lab bestaat uit verschillende edities per jaar, met steeds een wisselend thema. Uit de eerste editie kwamen veel nieuwe innovatieve producten voort: van boerenkoolburgers, pompoen- en wortelballetjes tot dadels met spek, notenpasta en ontbijtmuffins bakmix in een weckpot. Leveranciers en productontwikkelaars mogen meerdere productideeën insturen. Specialisten van Jumbo beoordelen alle inzendingen en kijken of het product een plekje in het schap verdient. Vervolgens mogen de geselecteerde leveranciers hun product presenteren aan het expertpanel en enkele klanten van Jumbo. Als zij enthousiast zijn, maakt de assortimentsmanager met de leverancier een plan om het product zo snel mogelijk in de Jumbo winkels te lanceren.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing