Zeeman Reclamegroep en DVC bundelen krachten

Zeeman Reclamegroep en DVC bundelen krachten
  • Bureaus
  • 7 feb 2017 @ 10:49
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorBrandingStrategie

Dokkumer Vlaggen Centrale (DVC) en de Zeeman Reclamegroep uit Den Helder zijn met ingang van februari een verregaande strategische samenwerking aangegaan. Met DVC als specialist op het gebied van vlag en doek en Zeeman als kwaliteitsaanbieder op het gebied van signing, bieden de bedrijven samen een totaalpakket aan visuele oplossingen.

Beide bedrijven begeven zich al vele jaren op de markt van in- en outdoor reclame. DVC is sinds jaar en dag marktleider op het gebied van vlaggen en aanverwante doekproducten. De Zeeman Reclamegroep is specialist in visuele reclame met als zwaartepunt gevelreclame, voertuigreclame en winkelinrichting.

Robert -Jan Hageman, algemeen directeur van DVC: 'Deze stap is een logisch gevolg van een partnership die al meer dan 5 jaar gaande is. Het aanbod van Zeeman Reclame, met signing en drukwerk, is de perfecte aanvulling op ons specialisme in vlag en doek. De markt vraagt steeds vaker om een totaalpakket aan promotionele oplossingen en kan daarvoor nu terecht bij zowel DVC als Zeeman voor hun complete visuele identiteit, indoor- en outdoor.'

Menno Zeeman, samen met Jeroen Zeeman eigenaar van Zeeman Reclamegroep: 'Ons bedrijf biedt visuele maatwerk-oplossingen voor ondernemers. We zijn sterk in de vormgeving van reclame-uitingen, maar onze eigen monteurs zijn ook dagelijks op pad om creaties tot leven te brengen op voertuigen, gevels en ga zo maar door. Daarnaast beschikt ons bedrijf over een eigen zeefdrukkerij voor het bedrukken van bedrijfskleding en in de offsetdrukkerij bieden we drukwerk aan in de breedste zin van het woord. Met deze bundeling van krachten krijgt onze groei een enorme boost en kunnen we onze producten op landelijk niveau uitrollen.'

Beide partijen staan voor vakkundigheid en kwaliteit, waarbij zij de passie voor het vak delen. Het belangrijkste doel is om klanten te “ontzorgen”, met een compleet aanbod én oprechte aandacht voor de klant. Met vertegenwoordigers in elk deel van Nederland en vestigingen in Dokkum, Den Helder, Schagen en Amsterdam bouwen de Zeeman Reclamegroep en DVC door aan een strategie waarbij samenwerking centraal staat.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken