Abovo Media werkt voor BBQ-specialist Weber

Abovo Media werkt voor BBQ-specialist Weber
  • Bureaus
  • 15 mrt 2017 @ 10:48
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieMediabureauKlanten

BBQ-specialist Weber kiest Abovo Media voor zijn voorjaarscampagnes. De eerste campagne betreft de introductie van Webers paradepaardje Genesis II, later in het seizoen verzorgt Abovo een tweede, verrassende campagne én ondersteunt het mediabureau bij de opening van de allereerste Weber Original Store in Nederland.

Voor managing director Benelux Dolf Blomhert viel de keuze op Abovo, vanwege de prijsfactor en het vermogen creatief mee te denken. ‘Voor ons zijn de voorjaarsmaanden de belangrijkste maanden van het jaar. Dat betekent dat onze campagne spot on moet zijn. Zeker omdat wij dit seizoen de tweede generatie van ons topproduct Genesis introduceren, een vernieuwde en verbeterde versie van onze state of the art gasbarbecue.’

Twee campagnes

Remko Poggenklaas, commercieel directeur van Abovo: ‘Wij beginnen met een campagne gericht op outdoor, tv en online, om Genesis II onder de aandacht te brengen. Daarna start een merkcampagne, flexibel en creatief, met een verrassende insteek. Voor dit deel van de campagne gaan wij gebruik maken van radio en outdoormedia.’

Abovo Media is een snel groeiende onafhankelijke media-adviesbureau. Er werken ruim honderd professionals. Met een eigen kijk op media levert het full-service bureau strategische en crossmediale oplossingen aan bedrijven die een mediavraagstuk hebben. Abovo Media werkt onder andere voor Corendon, HG, Primera, Halfords, Koopjedeal, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken