Burst en Puurpxl winnen pitch Natuurmonumenten

Burst en Puurpxl winnen pitch Natuurmonumenten
  • Bureaus
  • 24 mrt 2017 @ 16:13
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Pitches

Na een uitgebreid pitchtraject heeft Natuurmonumenten gekozen voor digital production agency Burst in samenwerking met digital creative agency Puurpxl. Beide bureaus zijn als strategisch partner voor de komende jaren aangesteld. Natuurmonumenten wil haar totale digitale omgeving vernieuwen.

Puurpxl heeft de afgelopen jaren al meerdere projecten gerealiseerd. Een duidelijke voorkeur ging uit naar een combinatie van bureaus. Burst zal zich focussen op de technische realisatie van het Drupal platform en de continue optimalisatie op basis van verschillende databronnen. Puurpxl focust zich op het design en de user experience van de digitale omgeving.

Ruud Breuker, Natuurmonumenten: 'Met een nieuwe sterke basis willen wij een platform creëren dat uit te rollen is op diverse plekken, waaronder niet alleen op Natuurmonumenten.nl maar ook bijvoorbeeld OERRR.nl en Beschermdekust.nl. Door de ontwikkeling en data te centraliseren, dragen de nieuwe omgevingen beter bij aan onze marketingdoelstellingen. Burst heeft dit voor meerdere grote internationale merken reeds met succes gedaan en is gewend om intensief samen te werken. Met Puurpxl hebben wij al een jarenlange goede relatie en zij zijn in staat onze doelstellingen te vertalen in goede ux en design. Ik ben heel blij dat deze twee partijen de vernieuwing van de bestaande platformen gaan doorvoeren.'

Marvin de Reuver, Burst: 'Wij zijn heel blij om een zo’n mooie klant als Natuurmonumenten toe te voegen aan onze portfolio. Qua cultuur is het een ideale match, Natuurmonumenten is erg data driven wat perfect aansluit bij onze werkwijze. Daarnaast zien wij de platformen van Natuurmonumenten niet als losse projecten, maar als één groot product. Een product dat we doorlopend gaan optimaliseren op basis van de bedrijfsdoelstellingen.'

Darja Scheffers, Puurpxl: 'Met Natuurmonumenten hebben wij al een jarenlang partnership en we zijn heel blij dat we de komende jaren dit partnership mogen voortzetten. Daarnaast werken we vaker samen met Burst en kijken we ernaar uit dat we ook hier als team gaan voor de meest ultieme user experience voor de online omgeving van Natuurmonumenten. Onze expertises komen hier mooi samen.'

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken