Exact kiest voor UM
- Bureaus
- 22 mrt 2017 @ 16:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Klanten
- 22 mrt 2017 @ 16:25
- Sjaak Hoogkamer
Exact (Cloud Business Software) heeft na een bureau-oriëntatie besloten vanaf 1 januari 2017 het Brand Communications media-account onder te brengen bij UM. UM is zowel nationaal als internationaal verantwoordelijk voor de strategie, planning, inkoop en optimalisatie van de media inzet.
Joost Niepoth, Brand Communications Director van Exact: ‘Bij UM vonden we de juiste mix van enthousiasme, ervaring met internationale klanten en de drive bij het team om ons te ondersteunen bij het bouwen aan onze merkpositie binnen een zeer competitief landschap. We hebben de overtuiging dat deze samenwerking voor beide partijen mooie dingen kan gaan opleveren. Ons, net aangekondigde, verlengde partnership met Max Verstappen gaat ons hier zeker bij helpen.’
Rik Ruts, CEO van UM: ‘Exact is een technologie bedrijf dat zijn digitale producten en diensten continue aanpast aan de veranderende markt van zijn klanten. Een ambitieuze en snel groeiende internationale onderneming, die wereldwijd actief is en als geen ander weet hoe belangrijk innovatie is. Juist op het snijvlak van data en technologie en de creatieve inzet van (digitale) media en ontwikkeling van content kan UM als geen andere het verschil maken voor Exact. Wij geloven in de kracht van onze nieuwsgierigheid en zijn niet bang om nieuwe kansen te benutten en deze met ons internationale netwerk in meerdere landen voor Exact uit te rollen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing