Goud Uberconnected doet social media voor Maaslander

Goud Uberconnected doet social media voor Maaslander
  • Bureaus
  • 14 mrt 2017 @ 13:16
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodPitchesSocial media

Maaslander heeft Goud Uberconnected geselecteerd als social-mediabureau. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe social-mediastrategie, social advertising, contentcreatie, community-management en social care.

Bregtje van Aalten, marketing director van Westland Kaas Groep: 'Het komende jaar willen we flinke stappen maken voor wat betreft social media voor ons merk Maaslander. Social moet een belangrijker onderdeel worden binnen de marketingcommunicatiemix van Maaslander. De heldere visie, concrete ervaring en inspirerende klantencases van Goud Uberconnected over social content en social listening sprak ons enorm aan.'

Brian Hirman, managing partner van Goud Uberconnected: 'Maaslander is een prachtig merk, met een mooi en eigenzinnig verhaal. De ambities, die Westland heeft met het merk Maaslander en de rol van social daarbinnen, zijn op ons lijf geschreven. We zijn enorm verguld met deze samenwerking.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken